ראשי מבזקים סוני משחררת עדכון מקיף ל-NEX3/5

סוני משחררת עדכון מקיף ל-NEX3/5

2
0

חברת סוני הכריזה על עדכון קושחה (Firmware) מרכזי לדגמי ה-NEX-3 וה-NEX-5 שלה.

העדכון החדש (03. מספרו) כולל מספר רב של שיפורים ותוספות בניהם:

  • הוספת תמיכה בפוקוס אוטומטי עבור 14 עדשות קיימות של סוני (A-mount) הכוללות מנוע פוקוס מובנה (SAM/SSM). התמיכה מתאפשרת תוך שימוש במתאם המיוחד (LA-EA1) אותו פיתחה סוני למטרה זו. כמו כן ניתן לבצע מיקוד של תמונה באמצע צילום וידאו באמצעות חצי לחיצה על כפתור הצילום.
  • אפשרות צילום וידאו עם צמצם קבוע (במצב A או iAuto כאשר פונקציית ה-background defocus מופעלת) – מאפשרת קבלת “אפקט רקע” משופר.
  • אפשרות להתאמה אישית של שני כפתורי תוכנה (כפתורים בתפריט הפנימי) בכדי שיבצעו פעולות שונות באופן ישיר (דוגמת: Shooting Mode, Shooting Tips, Precision Digital Zoom, ISO, White Balance, Metering Mode, Flash Compensation, DRO, Auto HDR, Creative Style, MF Assist and AF Area).
  • שיפורים בפעולת ה-Manual Focus Assist.

פרטים נוספים וכן רשימה של 14 העדשות הנתמכות על ידי הקושחה החדשה ניתן למצוא בקישור הבא. את העדכון ל-NEX-3 ניתן להוריד מן הקישור הבא. את העדכון ל-NEX-5 ניתן להוריד מן הקישור הבא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    ZeevK

    20/10/2010 ב 9:48 PM

    שמח לציין שהעדכון 0.3 אכן משפר משמעותית מספר תחומים בהפעלת המצלמה. לי חשוב במיוחד הוספת קסטומיזציה בבחירת פונקציות לכפתורים, וגם השיפור בנוחות העבודה במיקוד ידני.

    מומלץ ביותר!

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    20/10/2010 ב 11:12 PM

    בכלל צריך להגיד הרבה כל הכבוד לחברה על העדכונים – לא מדובר כאן רק בתיקוני באגים אלא בשיפורים של ממש במוצר קיים פעם אחר פעם – נקווה לראות עוד.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *