ראשי מבזקים פנסוניק עדשת 14 מ”מ חדשה וקצת על ה-GH2

פנסוניק עדשת 14 מ”מ חדשה וקצת על ה-GH2

0
0

על פי האתר 43rumors חברת פנסוניק עובדת בימים אלו על עדשת פנקייק 14 מ”מ חדשה בעלת צמצם f/2.8. העדשה צפויה להיות דקה וקלה במיוחד (55 גרם בלבד). עדשה נוספת אשר עשויה להיות בתכנון מתקדם היא 12-75mm F2.5-3.3 HD OIS. פנסוניק צפויה בזמן הקרוב לעדכן את מפת הדרכים שלה בתחום העדשות כפי שעשתה גם חברת אולימפוס ולכלול שורה חדשה של עדשות לשנה הבאה.

בתקופה האחרונה התרחשו שורה של הכרזות של חלק ניכר מן היצרניות הבולטות בתחום הצילום לקראת תערוכת פוטוקינה 2010. גם חברת פנסוניק צפויה להכריז בימים הקרובים לפחות על מצלמה חדשה אחת – ה-Lumix DMC GH2 אשר תחליף את דגם ה-GH1 הנוכחי. מידע מועט מאד דלף על המצלמה בתקופה האחרונה. החיישן יהיה ככל הנראה חיישן 14 מגה פיקסל חדש (קפיצה ביחס ל-12 מגה פיקסל של ה-GH1) ומלבד יכולות וידאו מתקדמות עשויה לכלול המצלמה (על פי השמועה) גם חיבור אלחוטי להעברת וידאו בזמן אמת.

אנו נעדכן כמובן ברגע שיגיעו פרטים נוספים.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *