ראשי מבזקים סוני בראיון: “כנראה ולא נייצר עוד מצלמות קונבנציונאליות”

סוני בראיון: “כנראה ולא נייצר עוד מצלמות קונבנציונאליות”

0
0

בראיון למגזין השבדי fotoguiden בו התראיין Anders Ericsson, אחראי תחום הצילום בסוני שבדיה, הופיעו מספר נקודות מעניינות ביותר – להלן תקציר של הראיון המתורגם:

ש: בחודש שעבר הציגה סוני לא פחות מארבע מצלמות רפלקס חדשות – האם אינכם מעמיסים יותר מידי על השוק?

ת: אפשר היה לחשוב כך. העניין הוא שסוני נכנסת לשוק חדש בו לא הייתה עד כה. מוקדם יותר השנה שיחררנו שתי מצלמות מסדרת ה-NEX וכעת אנו משיקים למעשה שני קונספטים שונים.

ש: לאיזה שוק מיועדות ה-A33 וה-A55 ואילו רוכשים פוטנציאליים אתם רואים להן?

ת: הן מיועדות לאנשים אשר מעוניינים במצלמה קומפקטית איכותית אך מתלבטים האם לא כדי להשקיע מעט יותר. אנשים אשר שוקלים לרכוש למשל את הקנון EOS 550D הם לקוחות פוטנציאליים.

ש: הטכנולוגיה החדשה (המשלבת מראה חצי שקופה קבועה) נראית כמתאימה במיוחד לצלמי ספורט וצלמים מקצועיים למחצה לשימוש עם עדשות 70-200 עם צמצם 2.8. האם יש סיכוי לראות את הטכנולוגיה עם עינית אופטית ובגוף גדול ומקצועי יותר?

ת: בהחלט. סוני נכנסת לתחום חדש – טכנולוגיית המראה החצי שקופה מאפשרת לנו ליצור סוגים שונים של מצלמות וגופים בגדלים שונים [הערה: נראה כי נציג חברת סוני התייחס בתשובתו לרעיון השכלול של הטכנולוגיה וליצירת גרסאות מתקדמות יותר וגופים גדולים ולא לחלק בשאלה העוסק באפשרות של שילוב עינית אופטית בדגמים הבאים. ע.ג].

ש: האם ה-A560/A580 יהיו המצלמות ה”קונבנציונאליות” האחרונות של סוני?

ת: כן.

ש: כמה אור נאבד על ידי המראה החצי שקופה ולא מגיע לחיישן?

ת: מדברים על כחצי סטופ. אבל חשוב לזכור כי בדגמים החדשים ישנם חיישנים מתקדמים יותר מהדורות הקודמים של מצלמות סוני ולכן הרגישות לא ירדה ביחס לדור הקודם כתוצאה מהשינוי הטכנולוגי.

ש: הרבה לקוחות של סוני מקווים כבר זמן רב לגרסה חדשה של ה-A700 – מתי לדעתך הם צפויים לראות דגם חדש?

ת: זאת שאלה טובה. ישנן הרבה שמועות אשר מתרוצצות לגבי אפשרות של A750. אנחנו בסוני שבדיה טרם קיבלנו מידע פנימי רשמי בעניין. צריך לראות מה יקרה בפוטוקינה בנושא הזה.

באתר sonyalpharumors אשר הביא תרגום של הראיון לאנגלית, צויין כי ספק אם סוני תכריז בפוטוקינה על מחליפה ל-A700 אך אפשר ויוצג אבטיפוס או דגם מוקדם כלשהו של מצלמה מתקדמת בטכנולוגיית המראה החצי שקופה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *