ראשי מבזקים איזו הפתעה אולימפוס מתכננת מחר – E-P3/E-5/E-P330?

איזו הפתעה אולימפוס מתכננת מחר – E-P3/E-5/E-P330?

0
0

השמועות אינן פוסחות גם על חברת אולימפוס מסתבר. לאחרונה צצו ועלו שורה של שמועות אודות מצלמה או מצלמות חדשות עליהן צפויה אולימפוס להכריז בקרוב. השמועות עד כה במספר אתרים היו מבולבלות למדי (וזאת בניגוד לשמועות המסודרות – והמדוייקות בדיעבד – בנוגע למשל ל-D3100 של ניקון וארבעת העדשות). הינה תקציר של מידע אשר פורסם לאחרונה ב-43rumors, photorumors ואחרים:

  • צפויה מחליפה לדגם ה-E-3 הוותיק (2007). הכינוי המדוייק אינו ברור ואפשר שחלק מהשמות שעלו הן הטעיות מכוונות. הדגם החדש צפוי להתחרות ב-7D של קנון וב-D300S של ניקון (לפחות ברמת המחיר). למצלמה יהיה מסך מפרקי והיא צפויה להישאר בפורמט 4/3 (לא מיקרו 4/3 כמו סדרת ה-PEN). שמועות מסוימות ציינו גם אפשרות לטכנולוגיית מראה חצי שקופה בדומה לזו שהוכרזה לאחרונה על ידי סוני.
  • דגם המשך ל-E-P2 מסדרת ה-PEN. שמות אשר הועלו – E-P3 או E-5. השמועות מדברות על דגם הכוללת גם עינית קבועה וחיישן 15 מגה פיקסל חדש של פנסוניק כמו גם מערכת פוקוס חדשה בעלת 19 נקודות פוקוס (מתבקשת מאד – ראה התייחסות לנושא הפוקוס בסקירה שלנו בנושא ה-E-PL1).
  • דגם אשר יחליף את ה-E-330 ויכלול טכנולוגיית מראה חצי שקופה. לא ברור אם הדגם יגיע בסופו של דבר לשוק.
  • עדשות: ממפת הדרכים אותה פרסמה אולימפוס עוד ב-2009 עולה לכאורה כי השנה לא צפויות עוד עדשות אך בשנה הבאה צפויות שורה של עדשות מעניינות בניהם עדשת מאקרו, עין דג ועוד. לא התקבלה אינדיקציה כלשהי על כוונה להקדים את הלו”ז.

בשלב זה כאמור הרושם המתקבל הוא בעיקר של הרבה שמועות ברמת סבירות נמוכה יחסית. הדבר היחיד אשר נראה ברמת וודאות גבוהה יחסית היא הידיעה על פיה אולימפוס צפויה לבצע במהלך ה-24 שעות הקרובות הכרזה משמעותית – אנו נדאג לעדכן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *