ראשי מבזקים קנון: שמועות, שמועות ועוד שמועות

קנון: שמועות, שמועות ועוד שמועות

0
0

כפי שחזרנו ואמרנו כאן לא מעט לאחרונה, החודש הקודם לתערוכת פוטוקינה צפוי להיות גדוש בשמועות (ובהכרזות). לאחרונה הייתה הקנון 60D החדשה בכותרות עם תמונות ראשונות (אשר מהימנותן טרם התבררה) ומפרט אשר חלקים ממנו עודם לוטים בערפל. עד שתוכרז רשמית, ממשיך האתר CanonRumors לספק לנו שמועות מעניינות לדון בהם בימי הקיץ החמים.

בכל הנוגע ל-60D נטען כי זו לא תגיע עם גוף מגנזיום (בשונה מה-EOS 7D), הגוף עצמו צפוי להיות קטן יותר (עובדה לה גם אנו התייחסנו לאחר התבוננות בתמונות אשר פורסמו אתמול) והמחיר צפוי להיות 200-300 דולרים מעל הרף של ה-EOS 550D.

שורה נוספת של שמועות עוסקת דווקא במצלמות קומפקטיות הצפויות (אולי) להיות מוכרזות בשבועות הקרובים:

  • ה-PowerShot G12 – מחליפתה של ה-PowerShot G10 וה-PowerShot G11 צפויה להגיע על פי השמועה עם חיישן CMOS במקום CCD הקיים בדגמים הנוכחיים וכן יכולת צילום וידאו ברזולוציה גבוהה.
  • ה-PowerShot S95 – מחליפתה של ה-PowerShot S90 המתקדמת. צפויה להיות דומה כנראה מאד ל-G12 אך בעלת גוף שונה (בדומה להבדלים בין ה-G11 ל-S90).
  • ה-PowerShot SX30 צפויה להחליף שני דגמים פופולאריים נוכחיים של קנון – ה-PowerShot SX1 IS וה-PowerShot SX20 IS. בשונה משני הדגמים הנוכחיים הדגם החדש יגיע (סוף סוף) עם סוללת ליתיום מובנית במקום 4 סוללות AA ויהיה קל יותר.
  • ה-PowerShot SX130 – תחליף את ה-PowerShot SX120 – לא צויין אילו שינויים צפויים בה (אפשר שגם בה יוחלפו סוללות ה-AA בסוללת ליתיום).
  • בנוסף לכל אלו צפויה לפחות מצלמה אחת מסדרת ה-IXUS בעלת זום גדול (10X).

כמו תמיד בשלב זה מדובר רק על שמועות. עד שלא יוכרזו באופן רשמי קחו הכל עם קורטוב של מלח. אנחנו נמשיך לעדכן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *