ראשי מבזקים פנסוניק חושפת (“בטעות”) את ה-LX5

פנסוניק חושפת (“בטעות”) את ה-LX5

0
0

אחרי מעריצי אפל חובבי השמועות עולם הצילום הדיגיטלי הוא כנראה התחום בו למידע לא מאושר יש את קהל המתעניינים הגבוהה ביותר (ראו גם “שמועות רבותי שמועות” אשר פורסם בבלוג שלנו בשנה שעברה). יצרניות הצילום ומשרדי הפרסום שלהן מודעים היטב לכמיהה זו והם מנצלים אותה ליצירת באזז ברשת לקראת הכרזתם של מוצרים חדשים.

היום התפרסם לו ברחבי הרשת עמוד מוצר מאתר חברת פנסוניק השייך למצלמת ה-DMC-LX5. על פניו אירוע רגיל לגמרי, אלא שה-LX5 כלל לא הוכרזה באופן רשמי על ידי פנסוניק. התמימים שבנינו עשויים לומר כי הינה לו עוד Webmaster שצפוי לאבד את עבודתו בעקבות עבודה רשלנית של ניהול עמודי המוצר באתר החברה, אך אם תשאלו אותנו ריבוי המקרים בהם עמודי מוצרים שטרם הוכרזו מופיעים להם דרך פלא באתר החברה ובמקרה מוצאים את דרכם לאתרי שמועות וחדשות איננה מקרית.

כך או כך הינה הפרטים “הרשמיים” אודות ה-LX5 מחליפתה של ה-LX3 הפופולארית:

  • חיישן 10.1 מגה פיקסל בטכנולוגיית CCD (גודל 1/1.63), בדומה לדגם הקיים.
  • עדשת לייקה בעלת זום 3.8X (שוות ערך ל24-90 מ”מ ב-35 מ”מ) – כמעט פי 2 מה-LX3.
  • 12,800 ISO – פי 2 מזה אליו הייתה מסוגלת להגיע ה-LX3 (אין זה אומר מן הסתם דבר לגבי הרגישות בפועל).
  • הקלטת וידאו ברזולוציה גבוהה בפורט AVCHDlite (במקום MOV).
  • תמיכה בזיכרונות מסוג SDXC (בנוסף ל-SD/SDHC).
  • תמיכה עתידית בעיניות חיצוניות דיגיטליות ואופטיות (אין פרטים על סוג העינית אך אפשר וזו אותה עינית המתאימה גם ל-GF1 של פנסוניק).

את המפרט המלא הלא רשמי ניתן (בנתיים) לראות באתר חברת פנסוניק (אפשר והוא יוסר בהמשך). אנו נוסיף את המצלמה למערכת המפרטים מייד כשזו תהפוך לרשמית (ונקבל תמונות ברזולוציה גבוהה – אשר חסרות מן הסתם כרגע).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *