ראשי מבזקים אדובי Photoshop Lightroom 3.0 שוחררה רשמית

אדובי Photoshop Lightroom 3.0 שוחררה רשמית

0
0

חברת אדובי הכריזה היום על גרסה רשמית לתוכנת ה-Photoshop Lightroom 3. ב-MegaPixel עקבנו מקרוב אחר הגלגולים השונים של התוכנה מגרסת הבטא הראשונה באוקטובר 2009, דרך גרסת הבטא השנייה במרץ 2010 ועד לגרסה הסופית שהוכרזה היום.

תוכנת ה-Photoshop Lightroom היא תוכנת ניהול ועריכת התמונות של חברת אדובי והיא מיועדת עבור צלמים להם אוספי תמונות גדולים והם מעוניינים לשמור, לארגן ולבצע בהם תיקונים. התוכנה חולקת מאפיינים מסויימים עם תוכנת הפוטושופ אך איננה כוללת תכונות מסוימות שרלוונטיות פחות עבור עיבוד תמונות לצלמים ומצד שני מציעה ממשק נוח יותר וניהול תמונות אשר לא קיימים בתוכנת הפוטושופ הרגילה.

בין התוספות החדשות אשר הוכנסו לגרסה הסופית של תוכנת ה-Lightroom 3:

  • ייבוא תמונות באמצעות “גרור והדבק” (Drag/drop).
  • הוספת תמיכה בשורה של מצלמות לצורך הפעלה באמצעות התוכנה.
  • הוספת נתוני אורך מוקד של העדשה ל-MetaDATA.
  • תיקוני עדשות (בדומה לזה המצוי גם בפוטושופ CS5), אוטומטיים וידניים.
  • שיפור פונקציית החידוד מאז גרסת הבטא.

Victoria Bampton בעלת בלוג העוסקת בתוכנת ה-Lightroom של אדובי ערכה רשימה מפורטת של השינויים מגרסת 2 של התוכנה כאשר השינויים בגרסה הסופית מצויינים באדום.

ניתן להוריד את התוכנה בגרסת ניסיון למשך 30 יום מאתר חברת אדובי. לאלו אשר מעוניינים לרכוש את התוכנה עלותה עומדת על 299 דולר לרוכשים חדשים ו-99 דולר למשדרגים מגרסאות קודמות.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *