ראשי מבזקים הכרזות קנון משחררת פרטים חדשים על ה-R3

קנון משחררת פרטים חדשים על ה-R3

0
0

קנון טרם מוכנה להכרזה רשמית על מצלמת ה-R3 המקצועית והמתקדמת שלה אבל אחרי שהודיעה לפני מספר שבועות על פיתוחה של המצלמה ומסרה פרטים ראשוניים, הוסיפה אמש החברה עוד מספר פרטים מעניינים וברשת אלו כבר זכו למגוון ניתוחים, ניחושים והתייחסויות ואנו נביא כמה מהם בהמשך.

אז כאמור עדיין לא מדובר בהכרזה רשמית מלאה ואנו מקווים כמובן שלא נאלץ להמתין עוד זמן רב עד שזו תגיע, אבל הינה הפרטים שכן הוכרזו מעבר למה שפרסמנו כבר אחרי ההודעה הראשונית של קנון באפריל:

  • פלאשים ייתמכו בעת שימוש בתריס אלקטרוני (בדומה למה שאפשרי גם ב-A1 של סוני).
  • ל-R3 יהיה Hot-shoe חדש המעביר גם מידע וחשמל (שוב בדומה למה שקיים בסוני מזה מספר שנים), הדבר יפתח פתח להרבה עזרים מתקדמים כמו למשל מיקרופונים שיתחברו למצלמה ללא כבל 3.5 מ”מ ועוד.
  • רגישות מערכת הפוקוס צפויה להיות מינוס 7 EV (קרי מיקוד גם בתנאי תאורה של כמעט חשיכה מוחלטת). מעבר לכך קנון מוסיפה מצב מעקב אוטופוקוס שמיועד לספורט מוטורי.
  • השליטה בפוקוס כוללת גם ג’וסטיק, גם כפתור עם מעין משטח מגע (להזזה מהירה יותר של נקודת הפוקוס) וגם טכנולוגיית המיקוד באמצעות מבט של קנון (מעבר למסך המגע המפרקי כמובן).
  • למצלמה סוללת LP-E19 גדולה (בדומה למצלמות ה-1D-X) שיאפשרו חיי סוללה ארוכים בהרבה לסטילס ולוידאו (הרבה יותר מחיי הסוללה של ה-R5/R6).
  • בתחום הוידאו אין עדיין פרטים רבים אבל קנון הודיעה כי ל-R3 תהיה יכולת לצלם וידאו 4K במצב oversample (כלומר 4K משופר מרזולוציה הגבוה מ-4K – כפי שעושה למשל ה-1D X MK III) ותמיכה ב-Canon LOG 3 כמו גם הקלטת וידאו RAW ישירות לכרטיס הזיכרון.

צילום קדמי חדש של ה-R3

R3 front side

צילום אחורי רשמי של המצלמה

R3 Back

כאמור ברשת התפרסמו מספר סרטונים חדשים על ה-R3 – הינה כמה ראויים לצפיה:

ידידנו כריס וג’ורדן מ-DPR על המידע החדש שפורסם אודות ה-R3

עוד פרטים של PRO AV מאנגליה על המצלמה

גורדון ליאנג קיבל זכות ראשונה לצלם אבטיפוס של המצלמה (אבל לא לגעת ובטח לא להשתמש בה) ומוסיף מספר פרטים בסרטון הבא

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *