ראשי מבזקים הכרזות 2019: סוני תשיק מצלמה ועדשות חדשות ב-17 ליולי

הכרזות 2019: סוני תשיק מצלמה ועדשות חדשות ב-17 ליולי

0
0

על פי מידע המתפרסם ברשת בימים האחרונים חברת סוני צפויה לכנס מסיבת עיתונאים משמעותית ב-17 לחודש ולהשיק לפחות מצלמה חדשה אחת ועדשה או מספר עדשות.

האתר sonyalpharumors מפרסם שורה של ידיעות בימים האחרונים העוסקות במסיבת העיתונאים הצפויה ב-17 לחודש. אף שבשלב זה עדיין מדובר במידע חלקי מאד, עצם קיום מסיבת העיתונאים בתאריך הנתון כנראה איננו עוד עניין לספק. השאלה הפתוחה היחידה היא מה תשיק סוני באירוע. על פי המידע שפורסם מדובר באירוע עיתונאי גדול משמעותית מאירוע ההשקה של שתי עדשות הטלפוטו שערכה סוני לפני מספר שבועות.

הדגם הבא של סוני…

Sony upcoming camera 2019

אז מה יושק ב-17 לחודש?

כל הפרטים מצביעים כרגע על מחליפה ל-A6500 – מצלמת הדגל עם החיישן ה-APS-C של סוני שהושקה באוקטובר 2016 (קרוב ל-3 שנים). מה עשויה המצלמה החדשה להציע מעבר לדגם הנוכחי – בשלב זה אין עדיין מפרט מודלף בעל סבירות גבוהה אבל יש מספר פרטים שאנו מרשים לעצמנו להניח שכנראה יופיעו בדגם החדש (ופורסמו כבר ברשת בין השאר בקישור שהבאנו למעלה):

  • גוף חדש, מעט גדול יותר מה-A6500 (דומה לסדרת ה-A7 או אולי חדש לגמרי) הכולל עינית במרכז במקום העינית הנוכחית בחלק השמאלי של הגוף.
  • וידאו ברזולוציית 4K עם עד 60 פריימים לשנייה (אפשר ונראה סוף סוף גם אפשרויות הקלטה ב-10 ביט פנימית אם כי הדבר תלוי במעבדים החדשים וברצון של סוני לבידול  בין הדגם הנ”ל לדגם שיחליף את ה-A7SII).
  • מערכת פוקוס זהה (ואולי אף עדיפה) על זאת הקיימת ב-A6400 (המערכת הקיימת ב-A9 דומה אך על פי כל מי שניסה את שתי המצלמות עדיפה משמעותית, כנראה בין השאר בשל כוח העיבוד העדיף).
  • מייצב מובנה משופר.
  • חיישן מהיר יותר (בשלב זה אין פרטים לגבי רזולוציה או טכנולוגיית החיישן אך ישנה סבירות גבוהה שנראה כאן דגם בעל קצב צילום גבוה במיוחד בדומה ל-A9).
  • סוללה חדשה (כפי הנראה סוללת ה-Z המצויה בסדרת ה-A7/A9).

מעבר למצלמה סוני צפויה להשיק עדשה אחת או יותר באירוע. רבים מדברים על ה-35mm f/1.8 FE אם כי מדובר בעדשת Full Frame ולא בטוח שסוני תרצה לשלב הכרזה על מצלמת APS-C עם השקת עדשת FF (אך זה כמובן לא פוסל את העניין על הסף). אין מידע בשלב זה לגבי דגמי עדשות ה-APS-C (אחת לפחות היא כפי הנראה דגם זום). מעבר למצלמה ולעדשות מספר מקורות סיפרו לאתר sonyalpharumors כי צפויה גם מצלמת RX קומפקטית חדשה (אין פרטים אבל קשה להאמין שסוני תחדש את ה-RX100 VI שהוכרזה ביוני שנה שעברה כה מהר; מצלמת אקסטרים חדשה עשויה להיות הגיונית יותר).

לכל מי שמצפה כי סוני תכריז החודש על ה-A9 II וה-A7S III. בשלב זה נראה כי ההכרזה על שני הדגמים הללו תגיע רק לקראת סוף השנה הנוכחית או ראשית השנה הבאה (שני הדגמים יוכרזו בסבירות גבוהה בנפרד).

אנו נהיה כאן גם בימים הקרובים בכדי לעדכן בפרטים נוספים ברגע שאלו יגיעו לידינו.

עדכונים:

בידיעה חדשה מהדקות האחרונות באתר sonyalpharumors נראה כי אפשר וסוני לא תשיק בסופו של דבר מצלמת APS-C אלא “מצלמה סודית” אחרת שאפשר ואיננה ה-A7SII או ה-A9II (וזאת כאמור מלבד מצלמה אחרת מסדרת ה-RX ואפשר שגם את עדשת ה-35mm f/1.8 FE). אין לנו בשלב זה עוד פרטים אבל עוד ידיעות יגיעו ללא ספק בימים הקרובים ובכל מקרה נדע בוודאות מה יוכרז – בשבוע הבא…

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *