ראשי מבזקים סוני שיחררה עדכון קושחה למצלמות ה-A6400 עם תמיכה ב-Animal Eye AF

סוני שיחררה עדכון קושחה למצלמות ה-A6400 עם תמיכה ב-Animal Eye AF

0
1

חברת סוני מרחיבה את התמיכה בטכנולוגיית ה-Animal Eye AF גם למצלמת הסוני A6400 כך דווח אמש.

לפני מספר שבועות שיחררה חברת סוני עדכון למספר מצלמות מתקדמות ובכללן ה-A9 וה-A7RIII/A7III – עדכון זה הוסיף (בין השאר) תמיכה במעקב אחר עיניים של בעלי חיים (הטכנולוגיה עובדת בעיקר על כלבים וחתולים – אחוזי ההצלחה עם חיות אחרות עשויים להיות נמוכים יותר, דורשת לרוב ששתי העיניים של החיה יהיו מכוונות למצלמה).

סוני טעכנה בעבר בראיונות כי הטכנולוגיה הדרושה למעקב עיניים אחרי בעלי חיים פיתחה בסיוע טכנולוגיית בינה מלאכותית (יותר מדויק כפי הנראה באמצעות למידת מכונה על בסיסי נתונים גדולים של תמונות). כפי שאנו מבינים זאת (בין השאר מהראיון שערכנו עם נציגי החברה בשנה שעברה בפוטוקינה) לסוני, כמו גם ליצרניות אחרות, כוונה ברורה לפתח את הנושא בהמשך לסוגי עצמים נוספים מה שיאפשר זיהוי אוטומטי ומעקב אחר עצמים במצלמה עצמה בצורה משופרת.

את העדכון ניתן להוריד מאתר חברת סוני ל-PC וגם למאק (באתר סוני יש גם הסברים על הטכנולוגיה). בנוסף העדכון החדש מוסיף תמיכה בשלטה האלחוטי (BT) החדש של סוני ה-RMT-P1BT לדגם ה-A6400.

שני סרטונים שצולמו עם ה-A6400 ועדכון הקושחה האחרון

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *