ראשי מבזקים בקרוב: מתאם עדשות קנון-ניקון יוכרז על ידי חברת Kipon

בקרוב: מתאם עדשות קנון-ניקון יוכרז על ידי חברת Kipon

0
0

זה אולי נשמע בלתי אפשרי עד לפני כמה חודשים אבל ההכרזה של ניקון על מצלמות ה-Z החדשות בשנה שעברה פתחה את הפתח לאפשרות להתאים את השימוש בהן לעדשות של חברת קנון – דבר שלא היה אפשרי טכנית עם מצלמות ה-DSLR של החברה עד היום. חברה אחת כבר מתכננת להציג בזמן הקרוב מתאם שיאפשר שימוש בעדשות קנון (ובעדשות עם תושבות EF כולל כאלו של סיגמא/טמרון וכו’) על גופי ה-Z החדשים – דבר שירחיב מאד את מגוון העדשות הזמין לגופים אלו.

עד לפני כמה חודשים לא היה ניתן אפילו לחלום על הרעיון של שימוש בעדשות קנון על גופי ניקון (הדבר לא היה אפשרי טכנית בשל השוני במרחקי העדשה מהחיישן אצל שתי החברות), אבל ההשקה של מצלמות ה-Z6/Z7 של ניקון טרפה את הקלפים וכעת המרחק בין העדשה לחיישן קצר בהרבה ומאפשר באמצעות מתאמים לחבר מגוון עדשות – לפחות בתיאוריה. בפועל מסתבר שחברת Kipon המוכרת מתחום המתאמים כבר עובדת חזק על מתאם שלא רק שיאפשר לחבר פיזית עדשות, אלא גם יעביר את כל נושא הפוקוס האוטומטי (ואפשר להניח שגם ייצוב אם כי אין מידע רשמי על כך באתר החברה).

בשלב זה עוד אין מחיר או פרטים נוספים על מתאם ה-CANIKON אבל ישנו התרשים הבא שהוצג באתר החברה:

20190221225158215

המתאם החדש יוצג בתערוכת CP פלוס שתיפתח ביפן בשבוע הבא ואנו מצפים לעוד שורה של הכרזות מעניינות בקרוב – נמשיך לעדכן.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *