ראשי מבזקים הכרזות ניקון תאריך את משך הקלטת הוידאו ב-4K במצלמת ה-D5

ניקון תאריך את משך הקלטת הוידאו ב-4K במצלמת ה-D5

0
0

זה היה צפוי. ניקון הודיעה כי תאריך את זמן ההקלטה המקורי (המצחיק יש לומר) של הניקון D5 החדשה שמגיעה בימים אלו לחנויות מ-3 דקות למלוא ה-29 דקות ו-59 שניות המותרות על פי חוקי המכס האירופאי למצלמות סטילס.

המהלך היה כמעט ידוע מראש, ולנו לא ברור כיצד יכול להיות שניקון הכריזה על מצלמת העל שלה עם יכולת כל כך בולטת וחשובה – מוגבלת (היו נסיונות שונים לתרץ את העניין כאילו צלמי עיתונות וספורט – הלקוחות המרכזיים של המצלמה – אינם זקוקים ליותר מ-3 דקות של וידאו, אך אלו לטעמנו טענות מגוכחות וגם בניקון הבינו זאת והודיעו באופן רשמי כי יצאו עם עדכון שיסיר את המגבלה).

לגבי המועד המתוכנן – על פי האתר nikonrumors אם כבר רכשתם או אתם מתכננים לרכוש את ה-D5 (מז”ט דרך אגב – יש לכם עכשיו כמעט 7000 דולר פחות בכיס), תאלצו להמתין בערך עוד כחודשיים עד לעדכון. עד אז אנו מקווים שנספיק לבחון את הניקון D500 הצפויה להגיע לשוק בעולם אגב כבר בשבוע הבא – ולה כידוע אין שום מגבלות על הקלטת הוידאו (לא מבחינת זמן ההקלטה לפחות).

ה-D5 – עדכון קושחה יסיר את מגבלת זמן ההקלטה ב-4K

Nikon D5

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *