ראשי מבזקים למה לצפות ב-2016? הדגמים הבאים מניקון

למה לצפות ב-2016? הדגמים הבאים מניקון

0
0

הידיעה שהתפרסמה מוקדם יותר השבוע באתר nikonrumors אולי לא תפתיע רבים והיא גם איננה כוללת מפרטים או תמונות אבל יש בה בכל זאת כמה פיסות מידע מעניינות הנוגעות לליין העתידי של ניקון ב-2016.

הדגם הראשון הצפוי (והמאד לא מפתיע) יהיה המחליף למצלמת ה-D3300 הנוכחית. אנו צופים כי המצלמה תושק בקרוב יחסית ותכלול WIFI/BT בדומה ל-D500 עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Snapbridge (להעברת תמונות אוטומטית לסלולארי) וגם מעבד חדש. המצלמה תיקרא ככל הנראה D3500 וההשקה צפויה אולי כבר בשבועות הקרובים.

ה-D610 הושקה בסוף 2013 מה שמעלה מאד את הסבירות לדגם חדש השנה. גם פה נראה מעבד חדש ואת טכנולוגיית ה-Snapbridge ולא נתפלא אם ניקון תבחר לשדרג גם רכיבים נוספים כמו מערכת הפוקוס (הדי בסיסית יש לומר) של המצלמה ואולי גם את החיישן (אם כי ספק אם הרזולוציה תשתנה).

מחליפה ל-D750 – כן, המצלמה הפופולארית הזאת הושקה בספטמבר 2014 והיא בהחלט מועמדת להחלפה, אנו מרשים לעצמנו לשער שהיא תזכה בנוסף למעבד חדש ותמיכה ב-Snapbridge גם ליכולות צילום וידאו ב-4K.

מחליפה ל-D810 – די קשה לראות את ניקון משיקה מחליפה ל-D750 ללא עדכון של הדגם הבכיר יותר – מי יודע אולי הפעם נראה חיישן 42MP בדומה לזה של הסוני A7R II. בכל מקרה מעבד חדש, ויכולות צילום ב-4K נראה כאן כמעט בוודאות.

ליין מצלמות ה-1 של ניקון נראה גוסס למדי – ספק אם תושק מצלמה חדשה – במיוחד לאור השקת סדרת ה-DL (המצלמות הקומפקטיות בעלות החיישן הגדול של החברה).

מצד שני אנחנו בהחלט לא נופתע לראות מצלמה חסרת מראה עם חיישן גדול באמת (FF או אולי אפילו מעבר לכך) לפני פתיחת תערוכת פוטוקינה 2016 בספטמבר השנה.

בתחום העדשות הדבר היחיד שאנחנו יכולים לומר בשלב זה הוא המשך עדכון של ליין עדשות הטלפוטו המקצועיות – ברור למדי שבכך לא יסתכמו הדברים אבל לפחות נכון לזמן כתיבת שורות אלו – אנו לא אנשי בשורות.

D500 – צפו לראות (חלק) מהטכנולוגיה שלה במצלמות נוספות השנה

1559_D500_left

 

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *