ראשי מבזקים הכרזות קנון לוקחת אחריות – מבצעת recall לחלק ממצלמות ה-750D וה-760D

קנון לוקחת אחריות – מבצעת recall לחלק ממצלמות ה-750D וה-760D

0
0

לפני מספר ימים דיווחנו לכם כי בחלק מסוים ממצלמות הכניסה החדשות של קנון – ה-750D וה-760D הופיעו כתמים מוזרים על החיישן שהשפיעו על התמונה בעיקר בצמצמים סגורים. קנון החליטה להגיב בפעולה מהירה במיוחד ותוך מספר ימים פרסמה הודעה רשמית המכירה בבעיה ומציינת מה לעשות.

לעיתים מגיע לחברות גם קרדיט. אם בעבר בסוגיית ה-D600 של ניקון ובעיית הלכלוך על החיישן לקח לחברה זמן רב מאד להודות בקיומה של הבעיה ולציע פיתרון, נראה כי לפחות בקנון למדו את הלקח ולא מעוניינים עוד ביחסי הציבור השליליים. החברה פעלה מהר והוציאה לעיתונות הודעה רשמית המסבירה בדיוק מהן סדרות הייצור שעשויות להיפגע וכיצד תוכלו לדעת האם המצלמה שרכשתם (או אתם מתכננים לרכוש) תקינה.

הינה הפרטים (מידע מלא ניתן למצוא באתר קנון ארה”ב – לנו לא ידוע כיצד נציגת קנון בארץ תפעל בנושא):

  • אם רכשתם את אחת משתי המצלמות האמורות (לא ידוע לנו האם מדובר רק בגרסה האמריקנית המכונה T6i ו-T6s או גם בגרסאות האירופיות הנמכרות בדרך כלל בארץ בשם 750D ו-760D) ולהן מספר סידורי מסדרה [XXnnnnnnnnnn] כאשר שני המספרים הראשונים (XX) במספר הסידורי הן 01 או 02 יש סיכוי כי המצלמה סובלת מן הבעיה.
  • אם למצלמה שלכם יש סימון שחור עגול בתוך סוגר הפלסטיק של הסוללה – המצלמה שלכם תקינה.
  • Roger Cicala מהאתר lensrentals מציין כי ככל הנראה מדובר בפגם ייצור שפוספס על ידי בקרת האיכות של קנון. מצלמה שאין לה את הבעיה לא תסבול ממנה גם בעתיד.
  • אם המצלמה שלכם כן סובלת מן הבעיה (או היא בעלת מספר סידורי תואם וללא סימון בבית הסוללה ואינכם יודעים) – יש לפנות לקנון, נציגיה או לחנות ממנה רכשתם את המצלמה ולברר מה לעשות.

אנו רק יכולים לקוות כי גם בעתיד תמשיך קנון (וחברות אחרות) במדיניות של לקיחת אחריות מהירה על בעיות וטיפול מהיר ויעיל בתקלות (שתמיד ייקרו – בעיקר במוצרים חדשים – ומורכבים – כמו מצלמות).

סימון בבית הסוללה המראה כי המצלמה שלכם – תקינה

T6i-mark

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *