ראשי מבזקים בדרך? סוני A9 וסוני RX100 Mark IV

בדרך? סוני A9 וסוני RX100 Mark IV

0
0

ב-23 לאפריל תקיים חברת סוני מסיבת עיתונאים. עובדה זו כבר ידועה (ההזמנות נשלחו לעיתונאים) – כעת השאלה מה יוכרז בה ונראה שפרטים ראשונים צתחילים להתבהר.

סוני צפויה להכריז בשבועות הקרובים על שורה של מוצרים (ככל הנראה בשתי הכרזות נפרדות – אחת בסוף אפריל והשנייה במהלך חודש מאי). הינה המוצרים אמורים בין השאר על פי הידיעה הבאה:

  • A9 – מצלמת על חדשה (הידיעה מדברת על מצלמה בתושבת A – מה שאנו מקווים כמובן ששגוי – סוני כבר מזמן הייתה צריכה למצוא דרך לאחד את שני הליינים ולהיפתר מן התושבת הישנה). כך או כך מדובר על מצלמת Full Frame בעלת חיישן בן 50 מגה פיקסל.
  • A7R Mark II – גרסה משודרגת של ה-A7R הנוכחית – גם לה יהיה ככל הנראה חיישן בן 36 מגה פיקסל (אולי עם שיפורים שמקורם במעבד), היא תשלב את מערכת הייצוב אותה ראינו לראשונה ב-A7 MARK II ופוקוס משופר יחד עם עוד כמה שינויים מינוריים.
  • RX100 Mark IV – עוד מצלמה קומפקטית מסדרת ה-RX – הפעם לא נראה כנראה הרבה שינויים אך כן נראה שילוב של יכולות צילום ב-4K (סוני כנראה לא יכלה להשאיר את המגרש מבחינה זו לפנסוניק עם ה-LX100

מייצב ב-5 צירים – בקרוב גם ב-A7R II?

A7II-stabilizer

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *