ראשי מבזקים קנון בוחנת את ה-EOS 5D X?

קנון בוחנת את ה-EOS 5D X?

0
0

רק לאחרונה דיווחנו לכם על ההכרזה של קנון על שתי מצלמות חדשות בסדרת ה-5D ה-5D R וה-5D S שתיהן בעלות חיישן בן 50 מגה פיקסל וכעת מתחילות לצוץ ידיעות על כך שקנון בוחנת לכאורה דגם עתידי נוסף במשפחה עם תכונות מתקדמות במיוחד.

האתר canonrumors מדווח היום כי קנון בוחנת בימים אלו דגם חדש של מצלמה מסדרת ה-5D אשר צפוי כנראה להחליף את ה-5D MK III הנוכחית לקראת הרבעון האחרון של השנה. מה צפוי בדגם החדש? הינה המפרט כפי שפורסם:

  • חיישן FF חדש בן 18 מגה פיקסל.
  • רגישות – 100-204,800 ISO (אפשר להניח שעם הרחבה).
  • 61 נקודות פוקוס כולן מוצלבות.
  • מהירות צילום רצף – 12 תמונות לשנייה (!).
  • אחסון: Dual CFast.
  • וידאו: צילום וידאו ברזולוציה של 4K.

המקור טורח לציין כי לא מדובר במפרט לגבי המחליפה של ה-1D X MKII (שתהיה כנראה מצלמה אחרת) ועוד מצויין כי המפרט הנ”ל נבדק בשלב זה על ידי קנון, אך טרם התקבלה החלטה בעניין שיווקו (נזכיר רק כי קנון בוחנת לעיתים מספר דגמים שונים לגמרי של אותה המצלמה כאשר רק דגם אחד – במקרה הטוב – מגיע בסופו של דבר לייצור והאחרים נזנחים – לעיתים גם אם המפרט שלהם עדיף – על הנייר לפחות).

ה-5D הבאה בדרך?

EOS-5D-MARK-x

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *