ראשי מבזקים פטנט מעניין: מייצב חיצוני לעדשות קנון

פטנט מעניין: מייצב חיצוני לעדשות קנון

0
0

לאחרונה פורסם פטנט שנרשם על ידי חברת קנון שאנו ציפינו לראות מזה לא מעט שנים – מייצב חיצוני.

הרעיון הבסיסי פשוט למדי – בדומה למכפיל אותו מחברים בין העדשה לגוף המצלמה והוא מבצע שינוי אופטי (במקרה זה הארכה של אורך המוקד של העדשה), הרעיון של המייצב החיצוני הוא לייצב גם עדשות שאינן כוללות מייצב.

לא מעט שאלות נותרות כמובן פתוחות – האם המייצב המבוסס על הפטנט הנ”ל יעבוד עם כל עדשה, האם הוא משמש גם כמכפיל (אחרי הכל הוא מרחיק את העדשה מהחיישן), כמה סטופים של ייצוב מסוגלת מערכת כזאת לייצר והאם הדבר תלוי בעדשה, ולבסוף האם יש מחיר כלשהו לשימוש בהתקן (מכפיל פוגע באיכות האופטית ולא פחות חשוב מוריד סטופ או יותר בצמצם).

בשלב זה כל השאלות הללו נותרות פתוחות כמו גם השאלה האם ומתי נראה מייצב חיצוני בשוק (כדאי לזכור כי לקנון וליצרניות צד שלישי כמות גדולה מאד של עדשות איכותיות ישנות יותר ופחות ללא מייצב אשר יכולות לזכות לחיים חדשים הוספת מייצב).

ה-Canon’s Extender EF 1.4x III – בקרוב גם מייצב?

EXTENDER EF 1.4x III FRT

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *