ראשי מבזקים ההכרזות הצפויות של ניקון השבוע – D810A, D7200 ועוד

ההכרזות הצפויות של ניקון השבוע – D810A, D7200 ועוד

0
0

תערוכת +CP תיפתח ביפן לקראת סוף השבוע ולאחר שבסוף השבוע הכריזה קנון על שורה ארוכה של מוצרים, צפויה גם ניקון לצאת בהכרזות משלה, ככל הנראה מעט פחות “מרגשות”, ובכל זאת מסקרנות למדי. אז מה אנו יודעים על ההכרזה הצפויה?

אין לנו עדיין פרטים מלאים על ההכרזה (זה נדיר שזמן כה קצר לפני הכרזה ישנם כל כך מעט פרטים מכיוונה של ניקון, אבל זה המצב נכון לזמן כתיבת שורות אלו). על מה בכל זאת מדובר?

  • D810A – גרסה מיוחדת עבור צלמי אסטרונומיה של מצלמת ה-D810 של ניקון.
  • D7200 – שיפור קטן יחסית ל-D7100 (שיכלול כפי הנראה: שדרוג המעבד, החוצץ, הוספת WIFI מובנה, שיפור יכולות הוידאו ותמיכה בשינוי צמצם בעת צילום Live view ווידאו).
  • מצלמה חסרת מראה חדשה מסדרת ה-J הבסיסית.
  • שורה של מצלמות קומפקטיות כולל מצלמה קומפקטית מתקדמת עם חיישן 1 אינצ’.

בכל הנוגע לעדשות, בשלב זה אין מידע כלשהו. עוד משהו שחסר ברשימה כפי שניתן לראות הוא איזכור כלשהו למחליפה של ה-D300S אשר כנראה תופיע לה בשלב מאוחר יותר השנה (ניקון לא תוכל להרשות לעצמה להותיר את ה-7D Mark II ללא תשובה לזמן רב מידי). בכל מקרה צפו לפרטים נוספים כבר בזמן הקרוב מאד.

D7100 – מחליפה בקרוב מאד?

DSC_0070

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *