ראשי מבזקים דלפו תמונות ראשונות של הסאמיאנג 135 מ”מ f/2

דלפו תמונות ראשונות של הסאמיאנג 135 מ”מ f/2

0
0

מזה זמן אנו יודעים כי חברת סאמיאנג מתכננת עדשת טלפוטו חדשה וכעת נחשפות לכארוה לראשונה תמונות של העדשה המסקרנת.

לסאמיאנג יש ליין עדשות פריים מהירות באורכי מוקד מגוונים (מעדשות רחבות מאד) ועד 85 מ”מ. כעת נראה שהחברה מעוניינת להרחיב את הליין גם לעדשת 135 מ”מ – אורך מוקד שדי הוזנח בשנים האחרונות על ידי קנון וניקון (לשתיהן עדשות ישנות למדי באורך מוקד זה).

מה צפוי בדגם החדש – ובכןף לצערנו גם העדשה העתידית תהיה כפי הנראה ידנית בלבד (לא קל במיוחד כשמדובר בעדשה בעלת אורך מוקד ארוך יחסית וצמצם כה בהיר) כי תכסה פורמט מלא ותכלול אלמנטים מסוג ED ואספריים, ציפוי רב שכבתי וטבעת פוקוס וצמצם.

סאמיאנג 135 מ”מ – טרם הוכרזה אך כבר נחשפת

Samyang-135mm-F2.0-ED-Aspherical-Telephoto

בשלב זה קיים מחיר באיביי בלבד (כאמור סאמיאנג עצמה טרם הכריזה על העדשה) אבל אם אתם מעוניינים בעדשה עוד לפני ההכרזה הרשמית היא נמכרת כאמור באיביי מהונג-קונג תמורת סכום השווה ל-2237 ש”ח – פחות מחצי מן הגרסאות המקבילות של קנון/ניקון (והרבה מתחת לגרסה הידנית והמצויינת של חברת צייס אותה בדקנו לפני שבועות ספורים).

טלפוטו ידנית

Samyang-135mm-F2.0-ED-Aspherical-Telephoto-2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *