ראשי מבזקים תמונה ראשונה של הקנון EF100-400mm F4.5-5.6 L IS II USM

תמונה ראשונה של הקנון EF100-400mm F4.5-5.6 L IS II USM

0
0

כבר זמן רב שאנו מעלים כאן מידע בנוגע לעדשת ה-100-400 העתידית של קנון ועכשיו לראשונה מגיעה הוכחה מוחשית יותר לקיומה (וכנראה גם להשקתה הצפויה).

האתר היפני digicame-info (אשר מביא באופן עקבי למדי דיווחים בעלי רמת אמינות גבוה) פרסם תמונה של העדשה הצפויה להיות מוכרזת ככל הנראה בקרוב.

ה-EF100-400mm F4.5-5.6 L IS II USM (עיצוב שונה לגרי מהדגם הקודם – שימו לב לכפתורים ולטבעות)

EF100-400mm-F4.5-5.6-L-IS-II-USM_1

הנקודה המוזרה בעיננו בכל הסיפור היא מועד ההכרזה. אנו נמצאים זמן לא ארוך במיוחד אחרי תערוכת פוטוקינה וממש אחרי סגירת תערוכת photoplus בניו יורק – בשנתיים השתתפה קנון ובשני המקרים בחרה שלא לחשוף את העדשה. יותר מכך – אנו זמן קצר לפני עונת החגים האמריקנית של סוף/תחילת השנה החדשה – תקופה בה באופן מסורתי אין הכרזות על מוצרים חדשים (למעשה חודש דצמבר כולו נחשב חודש “מת” באופן היסטורי מבחינת מוצרים חדשים והשוק מתעורר לחיין לרוב רק לקראת תערוכת CES בראשית ינואר). אם קנון אכן מתכננת להשיק את העדשה השנה נותר לה אם כן זמן מועט ביותר (שבועיים לערך) לקראת ההשקה וגם אז יהיה מעניין לראות האם העדשה תהיה זמינה כבר לרכישה בחגים או רק בשנה הבאה (אנו מהמרים על האפשרות השנייה).

כך או כך אם אתם מחפשים עוד פרטים על העדשה עצמה תוכלו למצוא אותם בידיעה הקודמת שלנו בנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *