ראשי מבזקים גופרו: בקרוב Hero 4 עם צילום ב-4K

גופרו: בקרוב Hero 4 עם צילום ב-4K

0
0

בימים האחרונים הסתובבו להן ברשת מגוון רחב של שמועות והדלפות בנוגע לדור חדש של מצלמות מבית חברת GoPro. המצלמות החדשות יכללו שורה של שיפורים ובראשם אפשרות לצילום סרטוני וידאו ב-4K בעד 30 פריימים לשנייה.

אף ששוק מצלמות האקסטרים התרחב מאד בשנים האחרונות וישם כיום שורה ארוכה של יצרניות (חלקן לא נופלות ואף עולות ביכולותיהם על אלו של GoPro), החברה הצליכה להפוך למותג המייצב את התעשיה כולה והמזוהה ביותר עם מצלמות האקסטרים.

על פי ידיעות שדלפו לרשת דגם ה-Hero 4 יאפשר לראשונה צילום וידאו ב-4K ב-30p (דגם ה-Hero 3+ Black הנוכחי איפשר צילום ב-4K אך בקצב לא שימושי במיוחד של 15 פריימים לשנייה). שינויים נוספים כוללים מסך מגע אחורי מובנה (לראשונה במצלמות גופרו) ועוד ציון לגבי פעולת ה-WIFI.

תמונה שדלפה מה-GoPro Hero 4

GoPro-Hero-4

על פי הדיווחים אנו צפויים שלושה דגמים גם בסדרה החדשה – Black ו-Silver ודגם שיקרא פשוט GoPro Hero – מצלמה כניסה בסיסית.

דגם ה-Black המתקדם ביותר יכלול על פי הדיווח את הרזולוציות והקצבים הבאים:

  • 4K 30fps
  • 2.7K 50fps
  • 1440p 80fps
  • 1080p 120fps
  • 960p 120fps
  • 720p 120fps

בנוסף נראה שליטה ידנית נרחבת יותר (גם בצילום סטילס וגם בוידאו – כולל חשיפה, רגישות, צבע ועוד). המצלמה תגיע עם מעבד חדש. בדומה לסדרה הנוכחית נראה אפשרות לצילום בזווית רחבה, נורמאלית וצרה. למצלמה תהיה תמיכה ב-WIFI, תאורה נמוכה ועוד. מסך המגע יגיע כנראה רק בדגם הכסף (אם כי יש להמתין להכרזה הרשמית בכדי לוודא את העניין באופן סופי) מצד שני יכולות הוידאו יישארו דומות לאלו של ה-Hero 3+ Black הנוכחית). הדגם הבסיסי ביותר לא יכלול יכולת צילום ב-4K כלל.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *