ראשי מבזקים קנון 7D כבר לא מיוצרת? לייטרום 6 בפתח (וגם – האם סוני מתכננת הפתעה זולה במיוחד)

קנון 7D כבר לא מיוצרת? לייטרום 6 בפתח (וגם – האם סוני מתכננת הפתעה זולה במיוחד)

0
0

במהלך החג הצטברו על שולחננו שורה של ידיעות הנוגעות לחברת קנון, אדובי וסוני – ריכזנו אותם עבורכם במבזק הנוכחי.

נפתח עם חברת קנון אשר על פי דיווח שהתפרסם מוקדם יותר היום (מפי אחד מן המפיצים של החברה) הפסיקה לייצר עוד את מצלמת ה-7D (אין זה אומר שסטוקים של המצלמה לא ימשיכו להימכר עוד זמן מה גם בשוק, אם יש אמת במידע).

בהנחה שהמידע נכון מה משמעות הדבר – ובכן לנו לפחות ברור למדי כי קנון לא הייתה מפסיקה סתם כך את מכירתה של ה-7D (דגם שעודנו פופולארי למדי בליין החברה) אילולא הייתה מתוכננת בעתיד הקרוב מחליפה. המידע מצטרף לידיעות אחרות שפרסמנו כאן בזמן האחרון לגבי האפשרות שדגמים של מחליפתה של ה-7D ימצאו את עצמם בידיהם של צלמים מקצועיים של קנון כבר באליפות העולם הקרובה בכדורגל בסוף החודש והמצלמה עצמה תוכרז קרוב יותר לתערוכת פוטוקינה בחודש ספטמבר.

7D – האם באמת הופסק הייצור?

EOD-7D-top

ומקנון לאדובי אשר על פי הידיעות עשויה להכריזה על גרסה חדשה לתוכנת הלייטרום (גרסה מספר 6) כבר באמצע החודש הנוכחי. אנו יודעים מזה זמן שאדובי עובדת על גרסה חדשה לתוכנה אך עד כה לא היה ידוע מתי בדיוק תושק התוכנה – בנתיים כמובן אין אישור רשמי לידיעה. מצד שני אדובי דווקא הכריזה במהלך החג על גרסת RC (לא סופית לגמרי) עבור ה-Camera RAW שמספרה 8.5. היא ניתנת להורדה מהקישור הבא (וכוללת שורה של תיקונים ותמיכה במצלמות חדשות כמו גם מספר תוספות).

לסיום מילה על חברת סוני. על פי הידיעה הבאה החברה מתכננת הפתעה מעניינת בתערוכת פוטוקינה. מצלמת חסרת מראה קטנה (בגודל של סדרת ה-NEX-5 לערך) אשר תכלול חיישן FF ותעלה סדר גודל של כ-1000 דולרים לערך. על פי אותו דיווח למצלמה לא תהיה עינית (בחירה מוזרה מאד לדעתנו אם יש בה ממש). אם אכן תוכרז מצלמה שכזו תהיה זו מצלמת ה-FF הראשונה שתוכל להתחרות באופן ישיר במצלמות APS-C מבחינת המחיר ולהציג רגישות משופרת.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *