ראשי מבזקים יש לכם סוללה לא מקורית – אל תתקינו את הקושחה האחרונה של ניקון

יש לכם סוללה לא מקורית – אל תתקינו את הקושחה האחרונה של ניקון

2
0

החל מאמש החלו להתפרסם דיווחים ברחבי הרשת כי גרסת הקושחה האחרונה למצלמות ניקון עשויה לגרום לסוללות שאינן מקוריות של החברה להפסיק ולפעול עם מצלמות מסוימות.

אם ברשותכם אחת מן המצלמות הבאות:

D3100, D3200, D5100, D5200 או Coolpix P7700

ואתם עושים שימוש בסוללות שאינן מקוריות של ניקון אולי תרצו לוותר על עדכון הקושחה האחרון ששוחרר בחודש שעבר (נובמבר). משתמשים שונים ברחבי הרשת מדווחים בתקופה האחרונה שלמרות שהעדכון היה אמור לאפשר חישוב מחדש של קיבולת הסוללה עבור דגם הסוללה החדש (EN-EL14a – אשר מגיע עם ה-D5300) נראה כי בפועל הוא פוגם ביכולת של המצלמה לעבוד עם סוללות שאינן מקוריות.

אם גם לכם יש את המצלמה וסוללה לא מקורית ושדרגתם לאחרונה קושחה – נשמח לשמוע מכם – אם לא שדרגתם – אולי מוטב שתמתינו בנתיים.

סוללת ה-EN-EL14a – ניקון תפסה טרמפ על העדכון?

DSC 9075

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

2 תגובות

  1. Avatar

    נתנאל

    09/12/2013 ב 9:38 PM

    שלום רב, קניתי מצלמה מקמרה מסוג D5100, איך אני עושה עדכון קשוחה? ומה זה נותן לי?

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    09/12/2013 ב 10:13 PM

    אם קנית מצלמה לאחרונה לא סביר שאתה צריך עדכון. בעיקרון כל עדכון מביא איתו שינויים שונים (לעיתים מדובר על תמיכה בעדשות חדשות שלא היו בנמצא כשהמצלמה יוצרה או בתיקוני תוכנה קטנים לבעיות שהתגלו).

    בגדול מומלץ כי תנהג לפי הפתגם המוכר מעולם המחשוב – if it ain’t broke – don’t try to fix it – או בעברית – אם המצלמה שלך מתפקדת כמו שצריך עזוב אותה בשקט ולך לצלם.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *