ראשי מבזקים קנון EOS 5D Mark IV בשנה הבאה?

קנון EOS 5D Mark IV בשנה הבאה?

3
0

ידיעה מעניינת המתפרסמת השבוע מספרת על אפשרות כי במהלך 2014 תכריז קנון על שני גופים מקצועיים חדשים בעלי חיישני Full Frame – אחד מהם צפוי כפי הנראה להיות ה-EOS 5D Mark IV.

הידיעה הבאה מספרת על מידע אשר נמסר לכאורה במצגת שערכה קנון לדילרים ביפן. במצגת דובר על 2 גופי Full Frame חדשי הצפויים להיות מוכרזים ב-2014. גוף אחד כפי הנראה מבוסס על ה-1D-X הנוכחית אך הוא בעל חיישן ברזולוציה גבוהה במיוחד (דיווחנו על כך בהרחבה כאן בחודשים האחרונים). הגוף השני – ואולי המעניין יותר עבור קהל רחב בהרבה של צלמים הוא גרסה חדשה של מצלמת ה-5D MKIII הנוכחית אשר צפויה להיות מתקדמת יותר.

מה בדיוק עשויים להיות השינויים בגרסה החדשה – לא ברור בשלב זה. אפשרות סבירה אחת היא שילוב של חיישן הכולל גרסה כלשהי של טכנולוגיית ה-Dual Pixel של קנון המשולבת ב-70D הנוכחית ותאפשר פוקוס אוטומטי יעיל בוידאו גם במצלמות Full Frame – דבר שלא היה קיים עד כה (ויחייב אגב עדשות חדשות). אפשר ונראה גם שילוב של WIFI או יכולות אלחוטיות אחרות במצלמה החדשה אם כי קשה להאמין שקנון תשחרר גרסה חדשה כה מהר רק בכדי להוסיף תכונות מסוג זה.

כך או כך הידיעה המקורית מדברת על הכרזה במהלך 2014 וזמינות במהלך 2015 (קנון נוטה בשנים האחרונות להציג מוצרים מוקדם ולהביא אותם לשוק מאוחר – גישה שאיננה פופולארית במיוחד בלשון המעטה).

ה-EOS 5D Mark III – תוחלף כבר בשנה הבאה?

EOS 5D MARK III front

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

3 תגובות

  1. Avatar

    אדי

    30/11/2013 ב 3:17 AM

    ההימור שלי לגבי הדגם החדש הוא תוספת של מסך-מגע מפרקי, תקשורת אלחוטית, ו GPS.

    מעניין מתי הם יתעוררו

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    30/11/2013 ב 4:18 AM

    אתה יכול להמשיך לחלום על מסך מגע – לא יקרה במצלמות מקצועיות בקרוב (לא מקנון/ניקון לפחות – סוני זה סיפור אחר).
    GPS/WIFI הן לא תוספות מספיק משמעותיות לדגם חדש – מה שאמור להיות כאן זה חיישן/מעבד חדש ואולי גם שינויים במערכת הפוקוס (כפי שכתבנו). אלו שינויים משמעותיים – בלי זה אני לא רואה אותם מוציאים דגם חדש.

    השב

  3. Avatar

    שייקה

    05/12/2013 ב 5:10 PM

    מה הטעם? הרי המארק 3 עדיין ‘חדשה’ יחסית… רוב הצלמים עדיין עם המארק 2…

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *