ראשי מבזקים סיגמא: משהו “גדול” בעוד 3 ימים

סיגמא: משהו “גדול” בעוד 3 ימים

0
0

הידיעה הבאה איננה שמועה. באתר סיגמא פולין פורסם לאחרונה שעון הסופר לאחור לקראת מה שהאתר מתאר כהכרזה אשר צפויה לזעזע את השוק – אז מה מתכננת החברה?

האתר photorumors הביא לאחרונה את הידיעה לגבי ההכרזה כפי שהיא מופיעה באתר סיגמא כאשר בתרגום חופשי נכתב בה כך: “Destroy the system with Sigma, release is coming”.

מה ניתן להבין מן הטקסט? כאן כבר אנו נכנסים לתחום הפרשנות. באופן כללי המילה system משמשת בדרך כלל בהקשר של system camera ולכן ישנה סבירות לא קטנה כי סיגמא מעוניינת להיכנס בקרוב לשוק המצלמות חסרות המראה (אף שטענה בעבר כי איננה מתכננת לעשות זאת). אם אכן כך הדבר אפשר ונראה מצלמה מבית סיגמא המבוססת על פורמט המיקרו 4/3 או ה-NEX – בשני המקרים לסיגמא יש להציע עדשות תואמות. באיזה חיישן תשתמש החברה (האם בטכנולוגיית ה-foveon או בטכנולוגיה אחרת – למשל זו של סוני המייצרת כיום חיישנים גם לפורמט המיקרו 4/3 וגם עבור פורמט ה-NEX).

אפשרות אחרת (פחות סבירה) היא כי סיגמא מתכננת להכריז על עדשה מהפכנית כלשהי – שימו לב לרקע של שעון העצר הנראה כמו עדשה. הסיבה שנראה כי העניין סביר פחות היא לא רק המילה system בטקסט אלא גם העובדה שהכרזת עדשת ה-18-35 מ”מ f/1.8 המהפכנית לא לוותה ברעש תקשורתי דומה (לפני ההכרזה) וקשה להאמין שלסיגמא שפן גדול עוד יותר בשרוול בתחום העדשות.

כך או כך הכל פתוח לקראת ההכרזה באמצע השבוע ואנחנו נהיה כאן לדווח לכם.

על מה תכריז סיגמא בעוד 3 ימים?

Sigma in3 days

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *