ראשי מבזקים פנסוניק GX7 תהיה המתחרה של הסוני NEX 6

פנסוניק GX7 תהיה המתחרה של הסוני NEX 6

1
0

המצלמה חסרת המראה המתקדמת מבית פנסוניק צפויה להיות מוכרזת בעוד כחודש ולכלול שורה של תכונות חדשות אך מחירה יהיה כנראה גבוה יחסית.

המצלמה הבאה מסדרת ה-GX של פנסוניק צפויה על פי הדיווחים להביא עימה כמה חידושים מעניינים לליין המצלמות הקומפקטיות חסרות המראה של החברה – הינה הפרטים שידועים בשלב זה (באופן לא רשמי כמובן):

  • חיישן חדש בן 18 מגה פיקסל.
  • עינית דיגיטלית מובנית ככל הנראה בצד שמאל (בדומה לסוני NEX 6 ודגמים נוספים), אין פירוט בשלב זה לגבי הרזולוציה
  • מייצב תמונה מובנה (2 צירים) – כן, זאת איננה טעות למרות שלפנסוניק עדשות מיוצבות נראה כי היא עשויה להכריז גם על מייצב בגוף המצלמה שיאפשר ייצוב לכל ליין העדשות של החברה (בדומה לגופים של אולימפוס).
  • מסך בר הטיה (יש גם שמועות לגבי אפשרות הטיה של העינית – דבר שלא ראינו עד כה בשום עינית מובנית).
  • מבזק מובנה “קופץ”.
  • מחיר: סביב 1000 דולר, גוף בלבד.
  • הכרזה – אוגוסט-ספטמבר.

מעניין לראות אם פנסוניק אכן תשלב מייצב מובנה בגוף המצלמה בדומה לאולימפוס. ראוי להזכיר גם כי ישנו מידע על פיו במסגרת שיתוף הפעולה החדש בין סוני לאולימפוס (סוני רכשה מניות במליוני דולרים בחברה לפני כשנה בעקבות המשבר באולימפוס), תעביר אולימפוס את טכנולוגיית הייצוב בת ה-5 צירים המשמשת אותה במצלמת ה-OM-D E-M5 לסוני וזאת עשויה להתחיל להשתמש בה בדגמים העתיידים של מצלמות ה-NEX (לדגמי האלפא כידוע קיים מייצב בגוף אך סוני לא הצליחה לשלב עד כה טכנולוגיה זו גם בליין ה-NEX מסיבות הנוגעות להיעדר מקום – כך לפחות נמסר לנו בראיון שקיימנו עם החברה לפני מספר שנים).

האם כך תראה ה-GX7? (קרדיט: dicahub)

Panasonic GX7 illustration

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    גיורא

    15/07/2013 ב 5:33 PM

    איך נראים לכם ה-GX7 מול ה-NEX6 נאמר בטווח של שנה מהיום אם נכניס להשוואה גם **עדשות** כלומר מגוון, איכות ואולי גם מקורות צד-שלישי? ברור שזה יהיה רק ניחוש, אבל בטח יותר מושכל משלי… תודה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *