ראשי מבזקים ניקון מעדכנת: בעיה עם חלק מסוללות ה-EN-EL15

ניקון מעדכנת: בעיה עם חלק מסוללות ה-EN-EL15

0
0

ניקון הודיעה על ביצוע תהליך של החזרה (על ידי הלקוחות) של סוללות ה-EN-EL15 המשמשות במגוון רחב של מצלמות החברה (כולל ה-D7000/D7100, ה-D800/D800E, וה-1 V1).

הסוללות האמורות עשויות להתחמם בצורה מוגזמת ולגרום נזק למעטפת של הסוללה. ניקון מסרה כי 7 מקרים דווחו עד כה בעולם מסוללות אשר הופצו במרץ 2013 וכי למרות הכמות הקטנה היא מבקשת כי משתמשים אשר ברשותם סוללות מדגם זה יבדקו את המספר הסידורי שלהן  בכדי לראות האם המספר הסידורי של הסוללה הוא מאחת מן הסדרות שעשויות להיפגע.

על פי ניקון בכדי לדעת האם הסוללה שלכם עשויה להיות בעייתית יש לבחון את המספר הסידורי בגב הסוללה (ראה איור) המכיל 14 אותיות וספרות. אם האות התשיעית היא E או F הסוללה שלכם שייכת לקבוצה המושפעת וניקון ממליצה להפסיק להשתמש בה באופן מיידי. למשתמשים בארה”ב ישנו תהליך המפורט בקישור הבא במטרה להחליף את הסוללה. בארץ יש לפנות לחנות ממנה נרכשה הסוללה או ליבואן ולבקש פרטים נוספים כיצד לנהוג.

האם האות התשיעית במספר הסידורי בסוללה שלכם היא E או F?

EN EL15 recall

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *