ראשי מבזקים ניקון צפויה להכריז על גרסה חדשה לעדשת ה-80-400 מ”מ בשבוע הבא!

ניקון צפויה להכריז על גרסה חדשה לעדשת ה-80-400 מ”מ בשבוע הבא!

0
0

על פי דיווח אשר התפרסם לפני דקות אחדות, ניקון צפויה להכריז על גרסה חדשה לעדשת ה-AF VR Zoom-Nikkor 80-400mm f/4.5-5.6D ED הוותיקה – כנראה כבר בשבוע הבא.

עדשת ה-AF VR Zoom-Nikkor 80-400mm f/4.5-5.6D ED אשר הוכרזה בשנת 2000 זכתה ללא מעט פופולאריות בקרב צלמי טבע לאורך השנים, אלא ששמועות בנוגע למחליפתה התרוצצו ברשת כבר זמן רב וכעת נראה כי המועד עשוי להיות קרוב מתמיד.

האתר היפני digicame-info (החושף לא מעט פיסות מידע אודות מוצרים עתידיים בתחום הצילום), פרסם ידיעה העוסקת בעניין ודיווח כי ניקון צפויה להכריז ב-14 למרץ על הגרסה החדשה לעדשה (מסדרה G).

החלק הפחות משמח הוא כנראה המחיר הצפוי, אשר על פי הידיעה יהיה גבוה משמעותית ממחירה של העדשה הנוכחית (סביב 1500 דולר). על פי המידע בידיעה מחירה של העדשה החדשה יעמוד על קרוב ל-3000 דולר (!). אנו כבר מכירים את הערכות המחיר של האתרים היפניים ויודעים כי המחיר במערב צפוי להיות נמוך משמעותית, אך כנראה שעדיין גבוה בהרבה מן הדגם הנוכחי. מן הצד החיובי, אפשר להניח שגידול כה דרמאטי במחירה של העדשה הוא פועל יוצא של שיפורים משמעותיים שביצעה ניקון בגרסה החדשה. יהיה מעניין.

גרסת ה-80-400 מ”מ הנוכחית – המחליפה בפתח – אך מה יהיה המחיר?

AF VR Zoom Nikkor 80 400mm f4.5 5.6D ED

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *