ראשי מבזקים מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (19/1/2013)

מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (19/1/2013)

4
0

כבכול שבוע אנו מביאים לכם שורה של נושאים מסקרנים אשר היו השבוע בשולי החדשות ולא זכו לידיעות נפרדות וזאת במסגרת פינת סיכום מבזקי הצילום השבועיים של MegaPixel.

  • תערוכת +CP בפתח ומידע מתחיל להגיע על השקות אפשריות הצפויות כבר בימים הקרובים. אף שלא ברור האם כל המוצרים הבאים יוכרזו בתערוכת +CP או רק חלקם, נראה כי קנון צפויה לחדש לא רק את ליין מצלמות הרפלקס בעלות חיישן הקרופ (ה-70D וה-7D MKII כפי שכבר דיווחנו), אלא גם להרחיב בצורה משמעותית את ליין העדשות עבור סדרת ה-EOS-M כולל עדשת 55-300 מ”מ, עדשת פריים מהירה ועדשת “סופר זום” (18-200 מ”מ או משהו דומה). בנוסף אנו צפויים עד סוף הרבעון הראשון של השנה להכרזה על מצלמה חדשה ומתקדמת יותר מסדרת ה-EOS-M (כפי הנראה כולל עינית מסוג כלשהו). (מקור).
  • ניקון עדכנה את תוכנת ה-ViewNX שלה התומכת מעתה בדגמי מצלמות חדשים (כולל ה-D5200, ה-J3 וה-S1) וכן מתקנת מספר באגים קיימים. לפרטים והורדה מאתר חברת ניקון.
  • אם כבר ניקון, ההרשמה לתחרות הצילום הגדולה של החברה המתקיימת מאז 1969 עומדת להסתיים בקרוב ואתם מוזמנים לנסות את מזלכם. לעמוד התחרות.

תחרות הצילום של ניקון – ההרשמה תסתיים בקרוב

Nikon photo contest

  • הידיעה הבאה מסקרנת מאד. סמסונג עשויה להכריז במרץ הקרוב על מצלמה חסרת מראה ראשונה בעלת חיישן Full Frame. שמה של המצלמה צפוי להיות כפי הנראה NX-R ואם יש ממש במידע תהפוך סמסונג לחברה הראשונה להביא לשוק מצלמה שכזו (היא תקדים בכך גם את סוני אשר צפויה להכריז כנראה על מצלמת NEX בעלת חיישן Full Frame קרוב יותר לסוף השנה). השאלה הנשאלת כמובן היא היצע העדשות אשר כרגע אינו זמין כלל (בניגוד לסוני לה עדשות Full Frame רבות בליין האלפא). יהיה מעניין לראות לאן דברים יתקדמו (שווה להזכיר דברים שאמר לנו בראיון לפני כשנה וחצי נציג סמסונג בעת שביקר בארץ). (מקור).

סמסונג מקצועית במרץ?

Samsung NX R

  • פוג’יפילם הכריזה כזכור לאחרונה על ה-X20 החדשה הכוללת בתוכנה חיישן בטכנולוגיית ה-X-TRANS המשמשת את החברה גם במצלמות חסרות המראה של החברה (ובדגם ה-X00S החדש) ומשפרת באופן משמעותי את רגישות התמונה (גם אנו נוכחנו בכך כשצילמנו עם מצלמת ה-X-PRO1 בשנה שעברה). במסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחרונה בברצלנוה לרגל ההשקה החדשה טענו נציגי החברה טענה מעניינת ועל פיה ה-X20 בעלת חיישן 2/3 מספקת רגישות טובה יותר מה-RX100 של סוני (לה כזכור חיישן 1″ גדול משמעותית). אין לנו דרך לאמת זאת בשלב זה, אך זאת היא ללא ספק טענה פרובוקטיבית למדי. (מקור – מתורגם).
  • נסיים עם ידיעה לא טכנולוגית בעליל. הצלם הרשמי של הבית הלבן – Pete Souza (אורח וותיק בידיעות כאן באתר) צילם לאחרונה פורטרט רשמי חדש של הנשיא אובמה (לאחר השבעתו לכהונה שנייה). הפורטרט החדש צולם עם מצלמה חדשה – Canon EOS 5D MKIII (הפורטרט הקודם צולם עם ה-5D MKII) ועם עדשת 85 מ”מ f/1.2. הינה הוא להתרשמותכם:

פורטרט חדש, נשיא “חדש” מצלמה חדשה (צילום: Pete Souza/White House)

Obama new official portariat

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

4 תגובות

  1. Avatar

    שרון

    20/01/2013 ב 8:57 PM

    יופי פרטרט

    השב

  2. Avatar

    משה

    19/03/2013 ב 10:44 PM

    אם תצליחו לראיין את פיט סוזה כשהוא יגיע לארץ עם אובמה, אתם מלכים!

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    19/03/2013 ב 10:56 PM

    האמת שהיינו שמחים מאד – אבל ראיונות כאלו מתוכננים הרבה הרבה זמן מראש וסוזה יהיה סופר עסוק בלרוץ אחרי אובמה לכל פינה כך שהסיכוי שזה יקרה היה מראש אפסי. אבל אולי נראיין אותו בעתיד – אפילו במייל יכול להיות נחמד.

    השב

  4. Avatar

    תומר

    20/03/2013 ב 10:59 AM

    התחרות של ניקון כבר נסגרה
    Submissions are closed as of February 28
    לא היה לזה מספיק פרסום אז שכחתי להרשם השנה

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *