ראשי מבזקים ניקון – עדשת 70-200 מ”מ f/4 ומצלמה חדשה בשבוע הבא?

ניקון – עדשת 70-200 מ”מ f/4 ומצלמה חדשה בשבוע הבא?

0
0

ידיעות ברשת מדברות על האפשרות כי לקראת תערוכת PDN Photo Plus אשר תיפתח בניו יורק בשבוע הבא צפויה חברת ניקון להכריז על עדשת זום-טלה בעלת צמצם f/4 קבוע לה ציפו משתמשים רבים מזה זמן.

כזכור מוקדם יותר השנה הכריזה חברת טוקינה על פיתוח עדשת ה-70-200 מ”מ f/4 הראשונה עבור מצלמות ניקון (בנתיים העדשה טרם הוכרזה רשמית ולא הגיעה לשוק). כעת נראה כי גם ניקון החליטה לייצר גרסה של עדשה זו אשר הייתה כה חסרה בליין העדשות שלה (כידוע לקנון עדשת 70-200 מ”מ f/4 משנת 2006).

האתר nikonrumors אשר פרסם את הידיעה מסר גם כי העדשה תהיה ככל הנראה הראשונה לעשות שימוש בדור חדש של מייצב אופטי (אין בשלב זה פרטים נוספים).

בנוסף אנו צפויים כפי הנראה להכרזה על מצלמת ה-V2 חסרת המראה המתקדמת יותר של ניקון. כמו במקרה של ה-J2 אשר הוכרזה לפני תערוכת פוטוקינה – לא היינו מצפים לשינויים מרחיקי לכת (אם כי היו ידיעות על שילוב WIFI ואולי גם GPS בגוף המצלמה). אפשר וגם מספר עזרים למצלמות סדרת ה-1 חסרת המראה יוכרזו באותו זמן.

עדשת הטוקינה 70-200 צמצם f/4 – בקרוב גם מניקון?

Tokina 70 200 f4

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *