ראשי מבזקים האם גם ה-GH3 של פנסוניק תגיע עם WIFI ותמיכה באפליקציות?

האם גם ה-GH3 של פנסוניק תגיע עם WIFI ותמיכה באפליקציות?

0
0

אחרי שלמדנו לפני מספר ימים כי הדור החדש של מצלמות ה-NEX של סוני צפוי לתמוך ב-WIFI ובאפליקציות כעת מגיע דיווח גם מכיוונה של חברת פנסוניק על מהלך דומה – האם עולם הצילום מגלה את האינטרנט?

הידיעה המתפרסמת היום באתר 43rumors ללא ספק מעניינת ומעידה לכאורה על שינוי אפשרי בעולם הצילום ההולך ומגלה את כוחו של האינטרנט והאפליקציות (קצת באיחור יש לומר). לאחר שהתברר לאחרונה כי מצלמות הסוני NEX-5R וה-NEX-6 יגיעו עם WIFI ותמיכה באפליקציות ולאחר שניקון הכריזה על מצלמה ראשונה מתוצרתה המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד (ה-Nikon S800c אשר הוכרזה זה מכבר וכוללת גם היא יכולות אלחוטיות) נראה שנפל דבר בעולם הצילום השמרני.

כמו הסוני החדשות גם ה-GH3 לא תתבסס בעצמה על אנדרואיד (אבל תתמוך כמובן באפליקציה ניידת למכשירי אנדרואיד ו-iOS אשר תתקשר עם המצלמה), אבל יהיו לה מספר תכונות מתקדמות כמו אפשרות גיבוי אלחוטית דרך שירות של פנסוניק, קישוריות לרשתות חברתיות וכנראה תכונות נוספות כמו הדפסה אלחוטית ועוד. מצלמות חסרות מראה מבוססות אנדרואיד עם אינטגרציה מלאה בין המצלמה למערכת ההפעלה של גוגל יאלצו כנראה להמתין עוד קצת (אם כי מצלמה קומפקטית עם תמיכה טובה יותר מזו שמציעה ניקון בה המצלמה והאנדרואיד נפרדים במידה רבה, תגיע אולי כבר בקרוב מבית סמסונג בדמות ה-Galaxy S Camera).

לפרטים המלאים נאלץ כולנו להמתין כמובן לחודש הבא ולהצגתה של המצלמה בתערוכת פוטוקינה אשר תיפתח בקלן בעוד פחות מחודש ימים. את כל הידיעות בנושא ה-GH3 כולל מפרט אפשרי תוכלו למצוא בקישור הבא.

ה-GH2 של פנסוניק – הדגם הבא יתמוך באפליקציות?

Panasonic GH2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *