ראשי מבזקים סוני לא תפתח ליין עדשות חדש עבור מצלמת ה-NEX בעלת החיישן הגדול?

סוני לא תפתח ליין עדשות חדש עבור מצלמת ה-NEX בעלת החיישן הגדול?

0
0

בשבוע שעבר דיווחנו על מידע אשר פורסם ברשת ועל פיו סוני עובדת בימים אלו על מצלמה חסרת מראה בעלת חיישן Full Frame. הידיעה העלתה שאלות בנוגע לעדשות אשר יתאימו למצלמה העתידית והאם סוני תפתח קו עדשות חדש בנוסף על שני הליינים הנוכחיים שלה (מהלך שימתח מעל ומעבר את כושר הפיתוח והייצור של החברה בתחום העדשות).

כעת מתפרסמת באתר sonyalpharumors הבהרה. סוני לא תפתח ליין עדשות חדש אלא תאפשר תמיכה בעדשות המותאמות לתושבת E (עדשות NEX) במצב crop ובעדשות אלפא (עדשות Full Frame) בסיוע מתאם. אפשר לשער כי החברה תכריז גם על מספר עדשות אלפא קטנות יחסית אשר יתאימו לגוף הקטן יותר של המצלמה החדשה.

לא פחות חשוב (ומעניין) היא העובדה שסוני רוצה לאפשר למצלמה לתמוך בכמה שיותר עדשות קיימות של חברות אחרות (עדשות Full Frame) כולל עדשות לייקה M ועדשות קנון FD ועוד. בדרך זאת יכולה סוני ליצור פלטפורמה אשר תפנה למגוון רחב של קהלים עם מגוון רחב של אפשרויות בתחום האופטיקה ועם איכות תמונה גבוהה מאד מבחינת החיישן וכל זאת בגוף קטן וקומפקטי. החיסרון היחידי בכל הסיפור (פרט לעובדה שבשלב זה עדיין מדובר במידע שאינו רשמי) נוגעת כנראה למועד ההשקה המתוכנן – 2013 – אבל אולי נצליח לקבל מעט מידע בנושא מנציגי סוני בתערוכת פוטוקינה 2012 בחודש הבא.

סוני NEX – אין כוונה לפתוח ליין עדשות נוסף (צילום: עידו גנוט)

Sony NEX

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *