ראשי מבזקים הכרזות אופס: קנון מחזירה לתיקון עשרות אלפי מצלמות 650D

אופס: קנון מחזירה לתיקון עשרות אלפי מצלמות 650D

4
0

אין זו הפעם הראשונה שאנו מדווחים על הבעיה של קנון עם גריפ הגומי של ה-650D. הגריפ התגלה כמקור אפשרי לרגישות ואלרגיה בקרב משתמשים ומספר הזהרות של החברה לגבי תיקון כבר הופצו בעבר. כעת החליטו בקנון יחד עם “מכון התקנים האמריקני” לפעול להחזרה מיידית של למעלה מ-68 אלף לצורך החלפת הגומי.

ה-Consumer Product Safety Commission (או CPSC) האמריקני האחראי על בטיחות מוצרים צרכניים בארה”ב יחד עם חברת קנון פרסמו אמש הכרזה על החזרה (recall) של מצלמות 650D (בארה”ב מוכרת כ-EOS Rebel T4i) ממספר סדרות ייצור פגומות. בסדרות ייצור אלו נוסף כפי הנראה בטעות חומר הגורם לרגישות בעור (zinc bis) לגומי העוטף את המצלמה.

קנון ארה”ב פרסמה באתר שלה הנחיות מפורטות לגבי סדרות הייצור הפגומות ובעמוד האינטרנט שפתחה בנושא תוכלו למצוא יישום המאפשר הכנסה של המספר הסיריאלי של המצלמה וקבלת הודעה לגבי מצבה (מצלמות עם הספרה השנייה 3 או 4 והספרה השישית 1). משתמשים אשר רכשו את המצלמות מן הסדרות הללו (אשר נמכרו בארה”ב) מתבקשים להפסיק להשתמש במצלמה ולפנות לחברת קנון ארה”ב בכדי לפתור את הבעיה (פרטים ניתן לצוא בקישור).

קישור להודעה של ה-CPSC לגבי ה-650D.

הגריפ מגומי – גורם לרגישות

650D grip recall

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות

4 תגובות

  1. Avatar

    amir

    15/08/2012 ב 4:52 PM

    בס”ד
    שאלה… האם בעיה זו יכולה להיות קיימת גם בישראל, או רק באה”ב?
    ותודה רבה על העדכון.

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    15/08/2012 ב 6:42 PM

    זה תלוי.
    אם המוצר מקורו ביבואן הרשמי בארץ אז ככל הנראה לא (לגבי ההתראה הנוכחית – בהחלט יכול להיות שישנן עוד סדרות ייצור ששווקו באירופה והן בעיתיות ונדע על כך רק בהמשך).
    אם המוצר נרכש מיבואן לא רשמי או מחנות שקונה מיבואן כזה אשר רכש במקור את המצלמות מארה”ב – יכול להיות בהחלט שמדובר במצלמה “פגומה”.
    המלצה שלנו – כל מי שברשותו המצלמה שיבדוק את המספר הסיריאלי בעמוד של קנון – לכל היותר בזבוז של דקה בשביל להיות בטוחים שהמצלמה בסדר (כאמור כל עוד אין התראות נוספות על סדרות אחרות – דבר שיכול לקרות בהמשך).

    השב

  3. Avatar

    דור

    09/10/2012 ב 1:27 PM

    עכשיו, מצלמות אלה יחזרו כמחודשות או כחדשות?

    השב

    • Avatar

      עידו גנוט

      09/10/2012 ב 1:35 PM

      לא ברור – קנון לא פרסמה.

      השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *