ראשי מבזקים תמונה ראשונה של הניקון J2 ועדשת הקיט החדשה?

תמונה ראשונה של הניקון J2 ועדשת הקיט החדשה?

0
0

פנו דרך לגברת החדשה – J2 של ניקון – “אותו הדבר כמו הגברת הישנה”. תמונה ראשונה של המצלמה חסרת המראה החדשה של ניקון צצה ברשת הבדלים נראים – אין ממש.

תמונה אשר התפרסמה היום באתר היפני digicame-info מראה את מה שנראה כמו ה-J2 – מחליפתה של ה-J1 – אחת משתי המצלמות חסרות המראה מן הדור הראשון עליהן הכריזה ניקון בשנה שעברה. לפחות מן התמונה הקדמית (במידה והיא אמינה כמובן) לא ניתן ללמוד על שום הבדל מהותי בין שתי המצלמות (כמובן שיכולים להיות הבדלים פנימיים אבל בכדי לדעת על כך נצטרך להמתין למפרט).

Nikon J2

בנוסף הופיעה באתר גם תמונה של עדשת קיט חדשה. אורך המוקד נראה דומה מאד לזו הקודמת – 11-27.5 מ”מ (שווה ערך ב-35 מ”מ ל-29-74 מ”מ לערך) אך למרות שאין מקור של ממש להשוואה אנו מרשים לעצמנו להעריך כי העדשה החדשה קטנה יותר מן הקודמת (כל החברות נמצאות כיום במירוץ להקטנה של עדשותיהן).

Nikon 11 27.5mm lens

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *