ראשי מבזקים מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (4/8/2012)

מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (4/8/2012)

1
0

כבכול שבוע אנו מביאים בפניכם מקבץ של כל המבזקים הקצרים שלא נכנסו לרשימת הידיעות הרגילה שלנו.

  • ידיעה מעניינת מדווחת כי בפוטוקינה תכריז אולימפוס על מספר עדשות – אחת מהן תהיה עדשת פריים (פרטים מדוייקים עוד אין) אשר תהיה הזולה ביותר של החברה עד כה (קרי פחות מ-250 דולר) – מקור 43rumors.
  • דיווחים שונים מדברים על ארבע עדשות חדשות מבית פנסוניק בתערוכת פוטוקינה 2012. בין העדשות נראה את ה-35-100 מ”מ f/2.8 מסדרה X, עדשה דומה ל-75 מ”מ f/1.8 של אולימפוס ועוד עדשת זום רחבה (אין פרטים בשלב זה על העדשה הרביעית).
  • במגזין Time האחרון התפרסמה כתבה נרחבת על צמיחת הקהילה החרדית בירושלים (תחת הכותרת “The Battle for Jerusalem”) – את הכתבה ליוו תמונות של הצלם הישראלי (זוכה פרס פוליצר) עודד בלילתי – מומלץ להציץ.
  • חברת פוג’יפילם הכריזה על ערכה ארגונומית מיוחדת למצלמת ה-X10 הקומפקטית – המחיר 130 דולר.
    X10 argomonicהערכה הארגונומית עצמה:
    X10 argomonic 2
  • זוכרים את ההתרעה שסיפקה קנון על ה-650D על הסכנה לאלרגיה שמקורה בידית האחיזה? כעת נראה שבין ה-31 למאי וה-27 ליוני יוצרו כמות מצלמות נרחבת יותר עם הפגם הבעייתי הנ”ל. פרטים  ניתן למצוא באתר קנון אוסטרליה.
  • אי אפשר בלי קצת אולימפיאדה – תראו עם מה צלם העיתונות הבא בחר לצלם באולימפיאדה (רמז – לא מדובר על מצלמה חדשה במיוחד…).
  • לסיום – על זוג מצלמות חדשות מסדרה NEX של סוני דיווחנו השבוע – דגם חדש של ה-NEX-5 (אשר יקרא כפי הנראה דווקא NEX-5R) ו-NEX-6 – דגם מוזל של ה-NEX-7 עם עינית בסיסית יותר – כעת עולה כי למצלמות אלו תהיה מערכת WIFI מובנית – לפחות אם אנו מאמינים לדיווח הבא.
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    06/08/2012 ב 10:26 AM

    הכתוב באתר האוסטרלי מדבר על הלבנה של ציפוי הגומי במצלמה כתוצאה מריאקציה של חומר כימי (דימתיל-דיטיו-קרבונט) עם המאיץ להקשיית הגומי, ועל מסירת מספר המצלמה לבירור אם היא בין המצלמות שהושפעו מהתקלה

    היכן היה כתוב על אלרגיה ?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *