ראשי מבזקים קנון לא אמרה את המילה האחרונה – מצלמה חסרת מראה מקצועית ומוצרים נוספים בקרוב?

קנון לא אמרה את המילה האחרונה – מצלמה חסרת מראה מקצועית ומוצרים נוספים בקרוב?

0
0

ידיעות המתפרסמות ברשת מספרות כי קנון צפויה עוד החודש להכריז על שורה של מוצרים חדשים ובהמשך גם מצלמה נוספת מסדרת ה-EOS M אשר תהיה מתקדמת ו”מקצועית” יותר.

בשבועות הקרובים אנו צפויים על פי הדיווח למספר הכרזות של קנון ובניהן מדפסות חדשות ומצלמות קומפקטיות ובראשן מחליפה (ישירה) ל-G12 (ה-G1 X לא החליפה את ה-G12 אלא יצרה נישה חדשה של קומפקטית בעלת חיישן גדול והתמחור שלה נקבע בהתאם). מעבר לכך עשויה להגיע גם מצלמה קומפקטית קטנה במיוחד עם עדשה מהירה (f/1.9) וכן מספר דגמי אולטרה זום חדשים.

מועד ההשקה של המצלמה “המקצועית” מסדרת ה-EOS-M כלל איננו ברור. ספק רב אם נראה אותה החודש וגם לא ברור האם קנון תבחר להשיק אותה בפוטוקינה בעוד כחודש או באחת משתי התערוכות הגדולות בראשית השנה הבאה (CES 2013 או +CP). אין בשלב זה מידע לגבי המפרט.

בכל הנוגע לעדשות – אנו יודעים בוודאות גבוהה כי בשבועות הקרובים תוצג ה-Canon EF 200-400mm f/4L IS USM EXTENDER 1.4X – אשר נצפתה לאחרונה בשימוש באולימפיאדת לונדון. בנוסף קיים מידע על עדשת זום רחבה – אפשר שמדובר בעדשת ה-14-24 מ”מ לה ממתינים משתמשי קנון רבים.

ה-EOS-M הנוכחית – האם קנון מתכננת גם דגם מקצועי?

Canon EOS M 2 fromt 11

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *