ראשי מבזקים סוני: NEX-6 ו-NEX 5F בספטמבר?

סוני: NEX-6 ו-NEX 5F בספטמבר?

0
0

אהבתם את ה-NEX-7? סוני מתכננת לכם אחות קטנה ובעיקר זולה יותר בדמות ה-NEX-6 – כך לפחות אנו למדים מדיווח ראשוני אשר הגיע מוקדם יותר לרשת. בנוסף צפויה כפי שכבר דיווחנו כאן גם NEX-5F – מחליפתה של ה-NEX-5N הנוכחית.

עוד יום ועוד ידיעה לקראת תערוכת פוטוקינה 2012 בספטמבר הקרוב. הפעם אנו מתבשרים על עוד חברה אפשרית במשפחת ה-NEX. ה-NEX-6 צפויה להיות לפי הדיווח באתר sonyalpharumors גרסה מוקטנת מעט של ה-NEX-7 עם עינית אך ברזולוציה מופחתת (לא ברור אם 1.4 מליון נקודות או יותר). אין בינתיים פרטים נוספים ובעיקר אין לנו מידע לגבי המחיר הצפוי.

נזכיר כאן כמובן את הביקורת המקיפה והחיובית מאד שלנו אודות ה-NEX-7 מן החודש שעבר אבל נזכיר גם שמחירה של המצלמה (בחו”ל) עומד כיום על כ-1200 דולר לגוף בלבד. על פי המידע מחירה של ה-NEX-6 צפוי להיות אי שם באמצע בין ה-NEX-7 ל-NEX-5F כלומר 900 או לכל היותר 1000 דולרים.

ה-NEX-7 – בקרוב אחות זולה?

IMG 6780

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *