ראשי מבזקים ניקון: J2 ועדשות חדשות כבר החודש?

ניקון: J2 ועדשות חדשות כבר החודש?

0
0

על פי ידיעות שהתפרסמו הבוקר, חברת ניקון צפויה להכריז בהמשך החודש על ה-J2 – דור שני למצלמות חסרות המראה של החברה וכן על שורה של עזרים.

האתר nikonrumors פרסם היום כי חברת ניקון צפויה להכריז עוד החודש על ה-J2 – מצלמה חדשה מסדרת ה-1 של ניקון. כפי הנראה לא נראה חידושים רבים מבחינת המפרט של המצלמה (אין פרטים בשלב זה) וגם לא מבחינת העיצוב. לא ידוע האם גם דגם ה-V1 המתקדם יותר יזכה לגרסה משודרגת החודש. מעבר לכך צפויים כנראה גם עזרים שונים ביניהם גם מארז תת ימי מקורי של ניקון.

בתחום העדשות לסדרת ה-1 צפויים כנראה גם חידושים עם לפחות עדשת זום אחת (הליין הנוכחי עדיין קטן מאד). מי שמתעניין דווקא במצלמות הרפלקס של ניקון ייאלץ להמתין כפי הנראה עוד כמה שבועות וקרוב יותר לתערוכת פוטוקינה – אז צפויות הכרזות רבות ומסקרנות ביותר כולל על פי כל הדיווחים – D600 וכפי הנראה גם מחליפה ל-D7000 ועוד מספר עדשות חדשות.

ניקון J1 – ב-CES 2012 – תוחלף בקרוב? (צילום: יוסף גוטליב/MegaPixel)

Nikon J1 CES 2012

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *