ראשי מבזקים הסלבלד – מצלמה חסרת מראה עם חיישן גדול במיוחד בפוטוקינה?

הסלבלד – מצלמה חסרת מראה עם חיישן גדול במיוחד בפוטוקינה?

0
0

חברת הסלבלד שלחה לאחרונה לעיתונאים ברחבי העולם (וגם אלינו כמובן) הזמנה למסיבת עיתונאים אשר תתקיים עם פתיחת תערוכת פוטוקינה באמצע חודש ספטמבר בקלן. מקריאה בין השורות ניתן להבין כי החברה מתכננת משהו גדול – האם מדובר במצלמה חסרת מראה ייחודית?

מוקדם יותר השנה דיווחנו על האפשרות כי חברת הסלבלד עשויה להקים לתחיה את המותג הוותיק שלה מן העידן האנלוגי – XPan – בגרסה דיגיטלית. לא הרבה פרטים ידועים על המצלמה גם בשלב זה, אך הערכה היא שמדובר במצלמה יוקרתית וכי תג המחיר צפוי להיות קרוב לזה של הלייקה סדרה M. אחת השאלות הפתוחות (והמעניינות) נוגעת לחיישן ולעדשות – הסלבלד עושה כיום כידוע שימוש בחיישני פורמט בינוני גדולים אשר מחייבים עדשות מסיביות. אפשר להניח כי במצלמה שאמורה להיות קומפקטית נראה חיישן קטן משמעותית, אלא שאז יאבד להסלבלד היתרון המרכזי שלה על פני שחקניות אחרות בשוק. אפילו אם תבחר החברה ללכת על חיישן Full Frame אנו עדיין מדברים על חיישן גדול מכל מצלמה חסרת מראה מקבילה (אם איננו לוקחים בחשבון מצלמות ריינג’פיינדר דוגמת סדרת ה-M של לייקה). כך או כך – משהו מעניין מתבשל כנראה לקראת פוטוקינה…

ההזמנה – שימו לב לטקסט בשתי הפסקאות הראשונות:

Hasselblad photokina 2012 invitation

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *