ראשי מבזקים מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (13/7/2012)

מקבץ מבזקי צילום לסוף השבוע (13/7/2012)

0
0

לקראת סוף שבוע התקבצו על שולחננו שורה של ידיעות קצרות במספר נושאים שונים מרחבי הרשת ואנו מביאים אותן בפניכם:

  • חברת Lexar הודיעה לאחרונה כי היא צפויה לצאת לשוק עם כרטיסי זיכרון מסוג XQD (התואמים בשלב זה רק למצלמות D4 של ניקון). היא תהפוך בכך לחברה השנייה אחרי סוני (סנסדיסק, טושיבה וחברות נוספות הודיעו באופן רשמי כי בשלב זה אין בכוונתן להיכנס לייצור כרטיסים מסוג זה). הכרטיסים צפויים ברבעון השלישי של השנה.
  • אולימפוס הודיעה על עדכון קושחה למצלמת ה-OM-D E-M5. העדכון (אשר מספרו 1.2) כולל שיפור לנושא החזרה ממצב “sleep” של המצלמה ותיקונים מינוריים נוספים. להורדה מאתר אולימפוס.
  • קנון הכריזה על זוג מדפסות פוטו חדשות וזולות – PIXMA MG4220 ו-PIXMA MG3220 הכוללות אפשרויות הדפסה מן הענן, מסך תצוגה, AirPrint להדפסה מאייפון/אייפד וכו’ ועוד. המחיר בחו”ל – 80-130 דולר בהתאם לדגם.
  • חברת סיגמא הודיעה על המחיר הצפוי לעדשת ה-APO Macro 180mm F2.8 EX DG OS HSM – עדשת המאקרו הארוכה ביותר של החברה (והיחידה מסוגה עם צמצם f/2.8 ויחס הגדלה של 1:1) – 1700 דולר (לא ברור מה יהיה המחיר בחנויות שכן המחיר הרשמי עליו מצהירה סיגמא לעיתים קרובות גבוה משמעותית מן המחיר לצרכן). העדשה צפויה להיות זמינה בארה”ב החל מה-27 ליולי.
  • קנון פרסמה הודעה מעט מוזרה לעיתונות על פיה בחלק ממצלמות ה-EOS 650D ידית האחיזה עשויה לגרום לאלרגיה בקרב חלק מן המשתמשים כתוצאה מחומר המכונה Zinc bis. רק כמות מסוימת של מצלמות אשר יוצרה במפעעלי החברה חשופה לבעיה ותוכלו לברר אילו מצלמות מושפעות מן העניין בקישור הבא.
  • חברת ריקו היפנית אשר רכשה לפני כשנה את חברת פנטקס בצעד מפתיע, הודיעה כי מעתה תערך חלוקה בין שני המותגים כאשר פנטקס תפסיק לייצר ולשווק מצלמות קומפקטיות ותתרכז במצלמות רפלקס ומצלמות חסרות מראה ואילו ריקו תתרכז בדגמים קומפקטיים. לא ברור מה יעלה בגורל מצלמת ה-GXR של ריקו במסגרת השינוי.

סיגמא APO Macro 180mm F2.8 EX DG OS HSM – מה יהיה המחיר האמיתי?

Sigma APO Macro 180mm F2.8 EX DG OS HSM

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *