ראשי מבזקים אפל מתכננת iMac עם מסך Retina באוקטובר?

אפל מתכננת iMac עם מסך Retina באוקטובר?

0
0

לאחר שהכריזה לאחרונה על MacBook Pro עם מסך Retina ברזולוציה גבוהה במיוחד נראה שלאפל תוכניות להרחיב את קו המוצרים התומכים ברזולוציה גבוהה גם למחשביה השולחניים המשמשים לא מעט צלמים ועורכים גרפיים.

בראשית יוני הכריזה כזכור אפל על MacBook Pro בן 15.4 אינצ’ בעל מסך Retina ברזולוציה של למעלה מ-5 מגה פיקסל (גבוה בצורה משמעותית מכל מחשב נייד קיים). כעת על פי ידיעות המתפרסמות באתר digitimes נראה כי החברה מתכננת מהלך דומה גם בשוק המחשבים השולחניים.

הרזולוציה המדוייקת הצפויה למסכים אלו איננה ידועה בשלב זה אך מסכים קיימים בעלי רזולוציה גבוהה מאד (דוגמת ה-Eizo FDH3601 בעל רזולוציה של קרוב ל-9 מגה פיקסל עליו כתבנו כאן לא מזמן) מגיעים כיום למחירים שאינם רלוונטיים לקהל הרחב (36 אלף דולר במקרה זה). אפל ידועה כחברה המסוגלת לכופף ספקים בשל כמויות הייצור העצומות הדרושות לה ולהוריד מחירים של רכיבים באופן דרסטי עבור מוצריה אך אפילו היא תתקשה להוריד מוצר שמחירו עשרות אלפי דולרים לרמה שמשתמשים רגילים יוכלו לעמוד בהם.

מאותם סיבות אגב מדווח האתר digitimes כי אנו לא צפויים לראות נהירה של יצרניות ה-PC האחרות אחרי המהלך של אפל (עד כה אגב לא הכריזה אף יצרנית אחרת על מחשב נייד בעל מסך המקביל לזה של גרסת ה-MacBook Pro).

אפשר להניח שככל שעלויות הייצור ירדו נראה יותר ויותר מסכים ברזולוציה גבוהה במיוחד אשר עיקר השימוש בהם כיום הוא צפיה ועריכה של תמונות.

בקרוב iMac עם מסך ברזולוציה סופר גבוהה?

iMac

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *