ראשי מבזקים פטנט: עדשת 18-55 מ”מ של ניקון למצלמה חסרת מראה בפורמט APS-C!

פטנט: עדשת 18-55 מ”מ של ניקון למצלמה חסרת מראה בפורמט APS-C!

0
0

הידיעה הבאה מפתיעה מאד. ניקון רשמה לאחרונה פטנט על עדשת קיט המיועדת לכאורה למצלמה חסרת מראה, אלא שלא מדובר במצלמה מסדרת ה-1 הנוכחית של החברה אלא בעדשה המכסה חיישן APS-C – מוזר למדי.

את הפטנט הבא כמעט ופספסנו. בשבוע שעבר פרסם האתר היפני egami המתמחה בפטנטים מתחום הצילום, פטנט לעדשת 18-55 מ”מ של ניקון. לכאורה עוד פטנט לא מעניין במיוחד לעדשת קיט בפורמט DX. אלא שאם אנו מבינים נכון את התרגום מיפנית (וכך הבין אותו גם ידידנו מ-nikonrumors) מדובר על עדשה המותאמת למצלמות חסרות מראה (קרי קטנה יותר ובעלת מרחק קצר יותר בין האלמנט האחורי שלה לחיישן).

אנו לא היינו ממהרים להסיק מסקנות כי ניקון מתכננת להציג ליין מצלמות חסרות מראה חדשות אבל אם תחליט החברה לעשות זאת יהיה מדובר ללא ספק במהלך מעניין שלא ברור לאיזה נישה יפנה.

במקרה זה אפילו יותר מאשר במקרים אחרים זכרו כי כאשר אנו עוסקים במדור בפטנטים מתחום הצילום – לא כל דבר שמופיע כפטנט מגיע בסופו של דבר לחנויות.

ניקון: עוד ליין של מצלמות חסרות מראה?

Nikon logo 3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *