ראשי מבזקים מצלמה מהאמזונס? קנון עוברת לייצר בברזיל

מצלמה מהאמזונס? קנון עוברת לייצר בברזיל

0
0

הידיעה הבאה עשויה להישמע כבדיחה אבל היא אמיתית לחלוטין. חברת קנון הכריזה מוקדם יותר השבוע כי היא צפויה לפתוח מפעל ייצור מצלמות ראשון באזור האמזונס שבברזיל.

המפעל החדש אשר צפוי להתחיל את פעילותו סביב יולי 2013 יעסיק עם פתיחתו כמות קטנה של עובדים (משגיחי רובוטים?), אך אפשר להניח כי אם יזכה להצלחה קנון תשקול את הרחבת הפעילות במדינה הדרום אמריקנית.

כיום מייצרת קנון ביפן אך גם בלא פחות מ-16 מפעלים במדינות שונות ברחבי אסיה (סין, קוריאה, טיוואן, מלזיה, תאילנד וויאטנם). בעקבות רעידת האדמה ביפן ורעית האדמה בתאילנד עוברות רבות מיצרניות הצילום מהפך מחשבתי בנוגע לריכוזיות הייצור תוך חיפוש ארצות ייצור חדשות בעלות כוח עבודה זול ותנאים מתאימים.

ברזיל נחשבת שוק המתפתח במהירות אך כוח העבודה בה עדיין זול יחסית ולפיכך הבחירה בה כנקודת כניסה ליבשת דרום אמריקה נראית טבעית עבור קנון. רק תקוו שלא יצא לכם נחש מה-5D Mark IV…

מצלמות מהאמזונס – קנון (קרדיט: Phil P Harris)

Amazonas canon

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *