ראשי מבזקים ניקון עם תושבת EF של קנון?

ניקון עם תושבת EF של קנון?

3
0

הידיעה הבאה צריכה למצוא את עצמה כנראה במדור ההומור או לכל הפחות יחד עם עוד שורה של ידיעות הזויות אחרות המופיעות להן מפעם לפעם ברשת, אבל כדאי אנו מניחים להרהר גם מידי פעם “במה היה קורה אילו”…

האתר הבריטי northlight-images (אתר צילום בריטי וותיק ומכובד איתו אנו עומדים בקשר מזה מספר שנים) פרסם לאחרונה ידיעה (למעשה שמועה) על פיה לאחרונה בוצעה עסקה בין חברת קנון לחברת ניקון במסגרתה סיפקה ניקון הרשאות לשימוש במספר פטנטים אותם רשמה החברה בעבר ובתמורה קיבלה אישור לשימוש בתושבת ה-EF של חברת קנון. התוצאה ממהלך כזה עשויה להיות מצלמת ניקון עם תושבת קנון. נשמע לכם הגיוני? לנו (ולכמעט כל הפרשנים ברשת כולל ל-northlight-images עצמם אגב) הדבר מזכיר יותר בדיחה גרועה.

מצד שני השילוב קנון-ניקון יכול דווקא לשמש גם חומר להומור מעט יותר איכותי כפי שמציג הסרטון הבא של קאי (אחד החברה המשעשעים ברשת בתחום הצילום) מן החנות ההונג-קונגית DigitalRev (הסרטון מסוף 2011 אגב):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JstJAxtubEA[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

3 תגובות

  1. Avatar

    levi

    28/05/2012 ב 7:22 PM

    אני אישית מעדיף עדשות של קנון בגלל הבמבחר והפשטות. ומצלמה של ניקון בגלל האיכות. אם הבדיחה הזאת תיתממש אז אני עובר לניקון. 🙂

    השב

  2. Avatar

    שייקה

    03/06/2012 ב 3:07 AM

    לא מן המופרך שהחברות ישתפו פעולה, אם כי ביריבות שקיימת היום ביניהם זה נשמע כמו בדיחה גרועה, יתכן שזה יקרה מתי שהוא בעתיד.

    האמת, הבעיה זה לא התחרות בין החברות שתמנע את השיתוף אלא יותר האמונים ששומרים הצלמים לחברה שלהם, זה מה שימנע לדעתי את הצלחתו של פרוייקט כזה.

    וסתם כך, טוב לשמוע שגם ניקון כנראה (אם זה אמיתי) הבינה סוף סוף את מה שהרבה צלמים (ובמיוחד מאז יציאת המארק2 ועשיית כל הטעויות האפשריות של ניקון כתגובה, קודם אי הוצאה של תגובה הולמת ואח”כ הוצאה עם הרבה מגה שלא מתאימה עקב הרעש שלה להתחרות ולבסוף השמועות על קיפול הזנב וההכרזה שה800 לא המחליפה של ה700 ול700 יצא כנראה 600 שהיא המחליפה הרשמית ואילו ה800 תישאר מצלמת נישה לסטודיו בלבד כנראה) הבינו מזמן..והמבין יבין.

    השב

  3. Avatar

    שייקה

    03/06/2012 ב 3:10 AM

    ונכון שכרגע זה רק עדשות ולא מצלמות, אבל לדעתי אם זה יצא לפועל זה יגרור אחריו בעתיד הרחוק גם עוד עדשות שלהם שמתאימות לקנון וכו’, כדוגמת יצרן צד שלישי כמו טמרון סיגמה וכו’. והמצלמות הרציניות היו ויישארו של קנון.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *