ראשי מבזקים קנון מתכננת עדשת פנקייק 40 מ”מ?

קנון מתכננת עדשת פנקייק 40 מ”מ?

0
1

קנון וניקון אינן ידועות בחיבתן הרבה לעדשות פנקייק (אותן עדשות קלות ודקות במיוחד הנפוצות למשל יותר בליין של חברות דוגמת פנטקס). מסיבה זו השמועה הבאה אשר הועלתה כבר בעבר נראית מוזרה משהו. השמועה מדברת כאמור על עדשת ה-EF 40mm f/2.8 של קנון אשר צפויה להיות קטנה, זולה (פחות מ-300 דולר על פי המידע) ולכאורה תוכרז יחד עם מצלמת ה-650D של קנון בחודש הבא (ואולי דווקא בכלל יחד עם המצלמה חסרת המראה המתוכננת של החברה אם אכן זו תוכרז ותהיה לה תושבת תואמת).

אגב מי שמעוניין בעדשת פנקייק (ידנית אמנם) ומהירה עבור קנון יכול לחפש את עדשת ה-Voigtlander Ultron 40mm f/2.0 SL-II המצויינת או ה-Voigtlander Color Skopar 20mm f/3.5 SL-II הקצרה יותר (קצת פרספקטיבה – כך נראית ה-40 מ”מ של Voigtlander על מצלמת כניסה של קנון).

ה-Voigtlander Ultron 40mm f/2.0 בקרוב גרסה עם פוקוס אוטומטי של קנון? Voigtlander Ultron 40mm f2.0 SL II Manual Focus Lens

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *