ראשי מבזקים ניקון שוקלת להיכנס לתחום הוידאו המקצועי?

ניקון שוקלת להיכנס לתחום הוידאו המקצועי?

0
0

את הידיעה הבאה אנו ממליצים לקחת עם קורטוב בריא (מאד) של מלח, ובכל זאת עצם האפשרות מרתק דיו בכדי שנקדיש לו התייחסות.

על פי ידיעה אשר התפרסמה לפני זמן קצר באתר nikonrumors בראיון אותו ערכו לאחרונה באתר הבריטי techradar אמר נציג ניקון אנגליה: “כי החברה איננה רואה עצמה כחברת broadcast, בשלב זה לפחות, אך החברה בוחנת אפשרויות לעתיד בתחום הוידאו”. זאת איננה הפעם הראשונה שניקון מתבטאת בנושא פיתוח משמעותי של תחום הוידאו ודברים ברוח דומה נאמרו על ידי נציגי החברה גם בעבר. ניקון אכן עושה מאמצים רבים בתחום הוידאו הרפלקסי אך אין בשלב זה כל עדות רשמית לפיתוח מצלמת וידאו ייעודית. שמועות לעומת זאת יש למכביר. בעבר היו לא מעט דיבורים על שת”פ אפשרי בין ניקון לבין חברת RED המייצרת מצלמות וידאו מקצועיות. שמועות אחרות דיברו על כך שניקון כבר חשפה בפני מספר גורמים בתעשיית הקולנוע אבטיפוס עליו היא עובדת בשנים האחרונות של מצלמת וידאו מקצועית.

קנון אולי יכולה להרשות לעצמה “הרפתקאות” בעולם הקולנוע והוידאו המקצועי (אשר בו תחרות לא קלה מול סוני, RED, פנסוניק וחברות נוספות) – ניקון, חברה בעלת משאבים מצומצמים משמעותית אשר נפגעה קשה מן הצונאמי ביפן והשטפונות בתאילנד בשנה שעברה, לא יכולה בהכרח לצאת למהלך שכזה מבלי לקחת סיכון גדול. מצד שני אם בסופו של דבר תחליט החברה לצאת לשוק עם מצלמת וידאו ייעודית אפשר וחלק מן הטכנולוגיות אשר פותחו עבורה יחלחלו גם לתחום הוידאו הרפלקסי הרלוונטי הרבה יותר לחלק גדול מלקוחות החברה.

RED-Nikon – כנראה בכל זאת לא בקרוב…

Red Nikon

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *