ראשי מבזקים לייקה: חנות חדשה בקנדה והכרזות צפויות ביום חמישי

לייקה: חנות חדשה בקנדה והכרזות צפויות ביום חמישי

0
0

חברת לייקה פתחה לאחרונה חנות חדשה המצטרפת לרשת החנויות הגדלה וההולכת שלה ברחבי העולם והפעם בריצ’מונד הממוקמת בבריטיש קולומביה שבקנדה. במקביל נערכת החברה להשקה הצפויה ביום חמישי הקרוב – כל הפרטים בידיעה הבאה.

חברת לייקה פתח לאחרונה חנות נוספת ברשת המתרחבת שלה והפעם ב-Lansdowne Centre הממוקם בריצ’מונד שבקנדה. ההחלטה האסטרטגית של לייקה לפתוח רשת חנויות עצמאית נובעת מהרצון לחסוך במתווכים והקושי ליצור אפיקי הפצה בדומה לאלו של החברות הגדולות (לייקה היא חברה קטנה העוסקת בייצור ומכירה של מוצרי פרימיום וכפי הנראה המודל של חנויות בוטיק מתאים לה יותר).

במקביל נערכת החברה להשקה הבאה של מוצריה ב-10 לחודש (יום חמישי הקרוב). גם אנו זכינו להזמנה לאירוע הרשמי אשר ייערך בברלין ובו צפויה לייקה על פי הערכות (אין כמובן שום מידע רשמי) להכריז על המוצרים הבאים:

  • לייקה X2 – (מחליפה מודרנית ל-X1) אשר תכלול חיישן CMOS גדול חדש (ככל הנראה בגודל APS-C) ותגיע עם עדשת 50 מ”מ קבועה.
  • לייקה M9-M – מצלמה חדשה מסדרת ה-M של לייקה אשר תכלול לראשונה (לפחות מאז ראשית עידן הצילום הדיגיטלי בשנות ה-90) חיישן מונוכרומטי. אין בשלב זה פרטים רבים נוספים אודות החיישן ויכולותיו. המחיר הצפוי יעמוד כנראה על כ-9000 דולר.
  • עדשת Leica 50mm f/2 Summicron – גרסה חדשה אשר תהיה כפי הנראה יקרה בכ-1000 דולר מן הגרסה הנוכחית (שעלותה כ-3300 דולר).

כל מי שמודאג בכל הנוגע להשקתה של ה-M10 והמצלמה חסרת המראה אותה הבטיחה החברה – נאמר רק שפוטוקינה 2012 בספטמבר צפויה להיות המועד המתוכנן להשקה. נמשיך לעקוב.

התמונה אשר צורפה להזמנה אותה קיבלנו לאירוע ההשקה שייערך בברלין ביום חמישי – אנו נעקוב

Leica invitation 10 5 2012

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *