ראשי מבזקים ניקון מודה: ה-D800 ו-D4 נתקעות – עובדת על פיתרון

ניקון מודה: ה-D800 ו-D4 נתקעות – עובדת על פיתרון

0
0

הבעיות עם דור המצלמות האחרון של קנון וניקון לא נגמרות. לאחר שחברת קנון נאלצה לעצור משלוחים של מצלמות 5D Mark III ולמצוא פתרון לבעיית זליגת האור שהטרידה חלק מן הרוכשים הראשונים של המצלמה, כעת מדווחים חלק מן הרוכשים של מצלמות ה-D800 וה-D4 על בעיה הגורמת למצלמות להיתקע. החברה מסרה בתגובה כי היא עובדת על פתרון לבעיה והציעה למשתמשים כמה שיטות להימנע ממנה עד לשחרור פתרון קבע.

אחרי שקנון נאלצה להקפיא משלוחים ולפתור את בעיית זליגת האור במצלמות ה-5D MKIII החדשות (באמצעות טייפ שחור) הבעיות מגיעות גם לניקון. המגזין PDN דיווח כי משתמשים של מצלמות ה-D800 וה-D4 החדשות של החברה נתקלו בקפיאות רנדומאליות אשר אינן מאפשרות למשתמשים להמשיך ולהפעיל את המצלמה עד שיסירו ויחזירו את הסוללה של המצלמה. בכדי להתגבר על הבעיה ניקון עובדת כפי הנראה על עדכון קושחה למצלמה אך בנתיים מסרה כי היא ממליצה לסובלים מהקפיאות לבטל את הצגת ה-Highlights וה-RGB Histogram. לא נמסר מדוע ביטול שני אלו צפוי להשפיע על הבעיה.

אנו נעדכן כמובן ברגע שישוחרר עדכון קושחה כלשהו. נזכיר רק שכבר דיווחנו בעבר על באגים נוספים שונים הנוגעים ל-D800 ול-5D החדשה.

D800 – נתקעת?

D800 mic

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *