ראשי מבזקים אדובי מכריזה: Lightroom 4.1 RC2

אדובי מכריזה: Lightroom 4.1 RC2

0
0

רק לא מזמן הושקה תוכנת ה-Lightroom 4 וחברת אדובי כבר קרובה להשקת גרסה 4.1 אשר תכלול שורה של שיפורים ותיקונים לתוכנת עיבוד וניהול התמונות הפופולארית.

מספיק להסתכל בסקר האחרון המתנהל בימים אלו באתר בכדי להיווכח עד כמה פופולארית תוכנת ה-Lightroom בקרב צלמים. הגרסה החדשה הכוללת תמחור אגרסיבי במיוחד של אדובי לתוכנה עושה כנראה גם הוא את שלו ואדובי ממשיכה לדחוף את התוכנה והגיעה כעת לשלב ה-RC2 (או Release Candidate שני – קרוב מאד להשקה רשמית) של גרסה 4.1 של התוכנה (על גרסת ה-RC1 דיווחנו כאן לא מזמן).

מה כוללת הגרסה החדשה? הינה רשימה חלקית מאד:

  • תמיכה בשורה ארוכה של מצלמות חדשות (כולל D3200, סוני A57, פנסוניק GF5 ועוד שורה של דגמים – אגב ה-5D MKIII של קנון נתמכת כבר מגרסת ה-RC1).
  • תיקונים שונים ב-Book module.
  • Adjustment Brush pin לא קיבל ערכים שליליים – תוקן.
  • מידע GPS מוצג כעת באופן תקין.
  • תוקנה בעיה עם ייבוא תמונות RA+JPEG ממספר סוגי מצלמות נפוצים (כולל D700, 5D MARK II, D90 ועוד).

נזכיר שוב כי עדיין לא מדובר בגרסה סופית לחלוטין אבל אם אחת מן הבעיות הללו מפריעות לכם במיוחד אתם מוזמנים להוריד את התוכנה בגרסת ה-RC2 הזמינה להורדה מעמוד ה-Adobe-Labs.

לייטרום גרסה 4.1 בקרוב

Lightroom 4

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *