ראשי מבזקים משבר אולימפוס (חלק 14): ליין המוצרים ישתנה – מצלמות חסרות מראה עמידות למים?

משבר אולימפוס (חלק 14): ליין המוצרים ישתנה – מצלמות חסרות מראה עמידות למים?

0
0

אם חשבתם שהשקט היחסי מכיוונה של חברת אולימפוס מעיד כי חלף המשבר בחברה – טעיתם. לאחר שבשבועות האחרונים סולקו/התפטרו ומאוחר יותר נעצרו, שורה של בכירים לשעבר בחברה, המשיכו העניינים לזוז מתחת לפני השטח. כעת מדווח העיתון הגרמני דר שפיגל כי הנשיא החדש של אולימפוס (הצפוי להיכנס לתפקידו כבר בתקופה הקרובה) הודיע כי החברה קיבלה מה שנראה כחבל הצלה רשמי מצד כמה מן החברות המובילות ביפן. בפני הנהלתה החדשה של אולימפוס תעמוד בקרוב ההחלטה במי מבין השותפות האפשריות לבחור.

Hiroyuki Sasa היה עד לא מזמן המנהל השיווקי של החטיבה הרפואית בחברת אולימפוס (החטיבה הרווחית ביותר בחברה השולטת באחוז ניכר ביותר משוק האנדוסקופים הרפואיים) והוא צפוי להתמנות לנשיא החברה בישיבת ההנהלה הקרובה שתתקיים ב-20 לחודש. בהצהרה שמסר לאחרונה סיפר Sasa  כי מספר חברות בניהן סוני, פוג’יפילם ו-Terumo Medical (חברה וותיקה מאד מן התחום הרפואי ביפן) וכפי הנראה מספר חברות נוספות בשמן לא נקב, הציעו באופן רשמי הצעות לשיתוף פעולה עם אולימפוס (במסגרתן יעבירו לחברה כסף נזיל ויקבלו מניות וידע).

ההחלטה עם מי מן החברות תבחר בסופו של דבר אולימפוס לשתף פעולה צפויה ליפול בקרוב (אפשר וכבר בתוך כחודש). בנתיים סיפר Sasa בראיון אחר אותו נתן ל-Kyodo News כי לאחר שנתיים של הפסדים רצופים לחטיבת הצילום של החברה הגיע הזמן לארגון מחדש במסגרתו ישקל גם צמצום קווי מוצרים במיוחד בתחום המצלמות הקומפקטיות הזולות – שם עומדת החברה מול תחרות גוברת והולכת מכיוונים שונים. מצד שני מתכנן Sasa לחזק את ליין המצלמות חסרות המראה ולהציע דגמים חדשים ויכולות חדשות כולל – לראשונה – מצלמות חסרות מראה עמידות למים.

למי שלא עקב אחר הפרשה הינה קישור לכל הפרקים הקודמים.

אולימפוס: בקרוב מצלמות חסרות מראה עימודת למים?

Olympus japan logo

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב מבזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *